Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mites ne mun työkuviot?
Epätoivon keskeltä tarjoutuu hieno tilaisuus.
Jee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mites ne mun työkuviot?
Epätoivon keskeltä tarjoutuu hieno tilaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Mille alalle päädyn opiskelemaan/töihin? Mikä lemmikki meille tulee ja milloin vai tuleeko milloinkaan? Tuleeko meille lisää lapsia? Jos tulee, näetkö ovatko tyttöjä vai poikia?
Näen paljon kirjallisuutta, merkitseekö se sitten itse opiskeluja vai onko se opiskelujen aihe... Lemmikin kohdalla näen perhoskoiran. Näen kaksi poikalasta.
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:tapaahtuuko meille mitään erikoista?
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:Kysyn täällä uudestaan.
Onko masussani oleva vauva tyttö vai poika?
Löydänkö paremman työpaikan kuin nykyinen on ja koska?
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:tapaahtuuko meille mitään erikoista?
Näen ulkomaanmatkan, mahdollisesti Thaimaa.
Raha-asioihin tulee muutosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja giina:lapsia luvassa lähiaikoina? miten rakkauselämän kanssa?
Näen tyttölapsen. Rakkauselämä tasaista, kunnes tapahtuu jokin yllättävä, epämieluisa käänne.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Vielä kysyn, miten tämä meidän perhe-elämä etenee?
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:Kysyn täällä uudestaan.
Onko masussani oleva vauva tyttö vai poika?
Löydänkö paremman työpaikan kuin nykyinen on ja koska?
Tyttö.
Kolmen vuoden sisällä sinulla on itsellesi mieluisampi työpaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja minä haluaisin tietää miltä näyttää, pääsenkö töihin ja milloin saadaan lisää lapsia vai saadaanko?
Töihin vuoden sisään, lapsi myöhemmin tulevaisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:No pitäähän sitä munkin kokeilla...
Näetkös milloin synnytys mahtaa käynnistyä ja kumpaa sukupuolta vauva on ja meneehän kaikki synnytyksessä hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milloin me lähdetään ulkomaille?
Alkuperäinen kirjoittaja muua:Syntyykös meijän lapsi marraskuussa vai meneekö joulukuulle? Tuleeko lapsen mummo ulkomailta jouluksi tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras3:kumpi lapsi me saadaan ja montako vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:tapaahtuuko meille mitään erikoista?
Näen ulkomaanmatkan, mahdollisesti Thaimaa.
Raha-asioihin tulee muutosta.
parempaan suuntaan vai? matka wau![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:Entäs mulle?Tulevaisuudessa perhe,mies,raha-asiat ja ammatti?Entä terveys?
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Syntyykös meijän lapsi marraskuussa vai meneekö joulukuulle? Tuleeko lapsen mummo ulkomailta jouluksi tänne?
Marraskuun puolella syntyy. Mummo ei mahdollisesti pääse jouluna.
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:kun ei tule vauvaa parisuhteeseen niin miten käy parisuhteen? kummasa piilee vika lapsettomuuteen?