miks tuo näkijä ketju ei toimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Mille alalle päädyn opiskelemaan/töihin? Mikä lemmikki meille tulee ja milloin vai tuleeko milloinkaan? Tuleeko meille lisää lapsia? Jos tulee, näetkö ovatko tyttöjä vai poikia?

Näen paljon kirjallisuutta, merkitseekö se sitten itse opiskeluja vai onko se opiskelujen aihe... Lemmikin kohdalla näen perhoskoiran. Näen kaksi poikalasta.

Aika hyvin, aika hyvin.... Unelma-ammattini pienestä pitäen ollut kirjailija, liekö sitä meinannut. Perhoskoira (itseasiassa sen luppakorvainen versio, mutta kyllä pystykorvainenkin) on lempikoirarotuni. Mut harmi, kun tyttöjä ei tule. Tuleekohan mulle nyt siis kaks poikaa lisää vai näitköhän poikani pikkuveljensä kanssa? Miloinkahan mahtaa syntyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Kysyn täällä uudestaan.

Onko masussani oleva vauva tyttö vai poika?

Löydänkö paremman työpaikan kuin nykyinen on ja koska?

Tyttö.
Kolmen vuoden sisällä sinulla on itsellesi mieluisampi työpaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja giina:
lapsia luvassa lähiaikoina? miten rakkauselämän kanssa?

Näen tyttölapsen. Rakkauselämä tasaista, kunnes tapahtuu jokin yllättävä, epämieluisa käänne.

Tyttölapsi lähiaikoina olisi hyvinkin mieleeni :).. Mutta en halua epämieluisia käänteitä rakkauselämääni... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Kysyn täällä uudestaan.

Onko masussani oleva vauva tyttö vai poika?

Löydänkö paremman työpaikan kuin nykyinen on ja koska?

Tyttö.
Kolmen vuoden sisällä sinulla on itsellesi mieluisampi työpaikka.

Toivottavasti kumpikin pitää paikkaansa. Tosin työpaikan kohdalla se tarkoittaisi sitä, etten voisi olla kotona niin pitkään lasten kanssa kuin haluaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
No pitäähän sitä munkin kokeilla...

Näetkös milloin synnytys mahtaa käynnistyä ja kumpaa sukupuolta vauva on ja meneehän kaikki synnytyksessä hyvin?

Potra poikalapsi, synnytys sujuu kaiken kaikkiaan hyvin, vaikka sinä väsyt. Synnytys käynnistyy yllättäen.

miekin tohon aikasempaan ketjuun pistin kyselyä, mutta koitetaas sitten tähänkin.

No miltäs mulla näyttää työrintamalla, oisko kenties töitä tiedossa vielä tän vuoden aikana? :)
Ja tietty kiinnostaa onko mulle joskus tulossa helpotusta tähän vauvakuumeeseen vauvan muodossa ja koska mahdollisesti ? :whistle:
Ja tulemmeko miehen kanssa toisillemme sanomaan tahdon lähivuosina? :)

Kiitän ja kumarran jos näkijä vastailee. :flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
kun ei tule vauvaa parisuhteeseen niin miten käy parisuhteen? kummasa piilee vika lapsettomuuteen?

Rakkaus on vahvaa, eikä sammu lapsettomuuteen.
Vikaa ei ole kummassakaan, näen, että sinun voimiasi syö hirveästi sen vian etsiminen. Se on väärä tapa käsitellä asiaa, ja aiheuttaa pahaa oloa ympärille. Elämä on yllätyksiä täynnä.

Yhteistyössä