Miks toi Mia (BB) laittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RitiRalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RitiRalla

Aktiivinen jäsen
21.02.2005
1 468
0
36
...ton tukkansa tolleen??
On nätti tyttö, mut toi tukkatyyli tuo mieleen lähinnä Super Marion...siis tupeeraa sivulle sitä...
Tai sit en ole perillä jostain uudesta suuntauksesta hiusmuodin suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai, mun mielestä sen hiukset on mageet :-)

Mustakin ne on kivat ja sopii Miialle. Se olisi kieltämättä aivan eri näköinen päätä myöden menevällä tukalla.

MUTTA MIKSI Marianne pitää tukkaansa aina noin?!? :o Jakaus keskellä päätä ja sykkyrä niskassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai, mun mielestä sen hiukset on mageet :-)

Mustakin ne on kivat ja sopii Miialle. Se olisi kieltämättä aivan eri näköinen päätä myöden menevällä tukalla.

MUTTA MIKSI Marianne pitää tukkaansa aina noin?!? :o Jakaus keskellä päätä ja sykkyrä niskassa.

mua kanssa häiritsee mariannen hiukset,ne roikkuu silmillä koko ajan,tekis mieli mennä ja laittaa ne jotenkin sivuun ja kammata ees siistin näkösesti :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ne hiukset viel menee, mut miks ihmeessä se pirtää sellaisen paksun mustan rajan alaluomelle? :o

Tätä mietin itekin. Sitten yläluomi hyvin hentoisesti meikattu ja kulmakarvat ohuet( ja vaaleat ). Ei sovi jotenkin tuo alasilmän raju meikkaus tuohon "muuhun tyyliin".

Joo kyllä se voisi tasapuolisuuden vuoksi sinne yläluomeenkin jotain rajausta vetää, se on oudon näkönen kun se alapuoli on niin rajusti korostettu. Muuten kyllä ihan kivan näkönen.

Yhteistyössä