ei toi bussilla kulkeminen nyt niin kamalan yksinkertasta ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjoitat sinne teidän osoitteen ja määränpään hakukenttiin. Sitten tuloksista otat vaikka ensimmäisen "tarkasteluun". Teidän lähin bussipysäkki pitäisi olla alleviivattuna linkkinä ja sitä kun klikkaat saat pysäkin aikataulut.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ainakaan mulle :ashamed:
eilen tuli tuo aikataulu lehtinen ja sitä tässä nyt oon koittanu opiskella.

mutta siis mistä mä tiedän mikä bussi menee tästä meidän ohi? :o missään ei lue...vai pitääkö mun kattoo joku reitti ja ite sit kattoo kartasta että meneekö se tästä? :headwall: :ashamed: en oikeesti ymmärrä!

sitten toi hinta,jos ilman vaunuja menis...jos espoon sisällä matkustaa niin se on ton 2,20 krt. eikö? entäs jos espoosta helsinkiin,onko se sit seutu ja ton 3,80? pitääkö sille kuskille sanoo mihin menee vai antaa vaan tasaraha? :D

ja jos vaunujen kans menee...tossa lukee että matalalattiabussit merkitty mustalla. mikään ei kuitenkaan sen enempää oo mustalla ku muutkaan? :kieh: eli onko kaikki matalalattiabusseja?vai ei mikään? voi tsiisus sentään ku sitä on vissiin tyhmä :ashamed:

ja sitte kun avaan vaikka summassa tuon jostain,niin siinä lukee vaikka latokaski 6:12. niin tarkottaako se että se on siellä tohon aikaan vai lähtee sieltä tohon aikaan? ja onko se joku päätepysäkki vai mistä mä tiedän millä pysäkillä se on tohon aikaan? :o

oppiiko näitä ikinä? luovutanko heti alkuun ja alan fillaroida? :ashamed: terveellistähän se on,mutta jos joskus pitäis käydä kauempanakin...

Hanki oma auto niin minäkin tein sen on niin paljon helpompaa :)

mulla ei ole ajokorttia,sulle joka ehdoti autoa. meillä on kyllä oma auto ja miehellä kortti,harvon tarttee mihinkään yksin kulkee,ainakaan niin pitkälle etten kävellen/pyörällä pääsis. mutta jos vaikka opettelis ton bussinkin :D

Toi reittiopas on kyl niin kätevä, kun siitä näkee senkin, et milloin pitää lähtee kotoo... Ja voi kartasta kattoo missä jää pois, ja se etsii myös vaihdolliset yhteydet. Kato siitä joku hyvä reitti ja lähde kokeilemaan, ei se niin vaikeaa sit ole! :hug:

Joo, ja ainakin täällä meilläpäin Espoota suurin osa busseista on matalalattiaisia. Mut ei niitä korkeampilattiaisiakaan kannata pelätä, useimmissa on sellaiset portaat et itse saa rattaat vedettyä sisään, ja jos ei saa niin joku kyllä auttaa, vaikka kuski.

Ja jos menet rattaiden kanssa, ei tarvitse maksaa eikä mennä eteen! Keskiovesta vaan rattaiden kanssa sisälle ja istumaan. =)

Yhteistyössä