V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Kirjoita ihan teidän osoite vaan niin se kertoo jopa monelta lähdet kävelemään![]()
Just näin.. www.reittiopas.fi ja aikataulun löytäminen on helppoa kuin heinänteko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Kirjoita ihan teidän osoite vaan niin se kertoo jopa monelta lähdet kävelemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ainakaan mulle :ashamed:
eilen tuli tuo aikataulu lehtinen ja sitä tässä nyt oon koittanu opiskella.
mutta siis mistä mä tiedän mikä bussi menee tästä meidän ohi?missään ei lue...vai pitääkö mun kattoo joku reitti ja ite sit kattoo kartasta että meneekö se tästä? :headwall: :ashamed: en oikeesti ymmärrä!
sitten toi hinta,jos ilman vaunuja menis...jos espoon sisällä matkustaa niin se on ton 2,20 krt. eikö? entäs jos espoosta helsinkiin,onko se sit seutu ja ton 3,80? pitääkö sille kuskille sanoo mihin menee vai antaa vaan tasaraha?![]()
ja jos vaunujen kans menee...tossa lukee että matalalattiabussit merkitty mustalla. mikään ei kuitenkaan sen enempää oo mustalla ku muutkaan? :kieh: eli onko kaikki matalalattiabusseja?vai ei mikään? voi tsiisus sentään ku sitä on vissiin tyhmä :ashamed:
ja sitte kun avaan vaikka summassa tuon jostain,niin siinä lukee vaikka latokaski 6:12. niin tarkottaako se että se on siellä tohon aikaan vai lähtee sieltä tohon aikaan? ja onko se joku päätepysäkki vai mistä mä tiedän millä pysäkillä se on tohon aikaan?![]()
oppiiko näitä ikinä? luovutanko heti alkuun ja alan fillaroida? :ashamed: terveellistähän se on,mutta jos joskus pitäis käydä kauempanakin...