toi koira mälvää koko ajan jotain, alkaa palaa päreet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
½v tanskandoggi ja jatkuva mässytys käy.
silläon jatkuvasti jotain suussa ja jatkuvasti saat olla paniikissa käsi sen kidassa et ei vaan oo mikää mihin se tukehtuis tai mikää pojan lelu tms :kieh:

kaiken oon koittanu laittaa niin et se ei sais, mut kyllähän ton kokonen tyyppi saa pöydiltä ja hyllyiltäkin ihan helposti vaikka mitä...

ja toi et se nukkuu koko aamun vaik kuin koitan sitä ulos houkutella, koitan leikkiä sen kaa ja touhuta jotain, mut kaveri on vaan zZzZzzzZzZzZ
ja nyt ku pojan kaa tultiin sänkyyn ja on hipihiljasta jos vaikka nukhadettais, niin nyt neiti suvaitsee virkistäytyä ja paiskoo tota naudan putkiluutaan pitkin parketteja niin et kolina kuuluu ja haukkuu sit päälle :xmas: :heart: :D

iiihanaaa :D

Tiedän tunteen :D nöffi vajaa kaksvee saa kans ihme hepuleita juuri silloinkun muut mennään nukkumaan...ja eihän torvi voi itselleen mitään jos kutittaa jostain, mutta hepun lemppari paikka koisata on lämminvesivaraajan vieressä, sitten kun se sillä lapion kokoisella takatumpulalla rapsuttaa itseään leuan alta, ja joka rappauksella se koura tömpsähtää siihen varaajan kylkeen....järkky romina kuuluu....ja yleensä about klo 4 aamulla alkaa pärinä ja kolina :headwall:

:laugh: :laugh: Kuulostaa hauskalta.

Ei vaiteskaan, vaan täällä toinen, jolla koiran kanssa meinaa mennä järki! Meillä vähän eri ongelmat kylläkin. Koira nimittäin pyörii koko ajan jaloissa, ja vahtii mua. Jos menen toiseen huoneeseen niin 10 sek päästä kuuluu hipshipships, kun koira ravaa perään. Nytkun hetken istun paikoilla niin koko ajan koira tuosa lattialla vahtii, etten vain pääse livahtamaan. Arghs!

:D
Tuosta tuli mieleen meidän entinen koira.
Se sai pentuna puruluun ja ponkasi tottakai kuuden jälkeen aamulla sitä jo kaluamaan innoissaan.
Mieheni heräsi siihen kolinaan, mulkaisi koiraa ja sanoi "et viittis!".
Koira tottelevaisena alkoi hyvin hiljaisesti ja varovasti jyrsimään luuta pelkillä etuhampaillaan. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Tuosta tuli mieleen meidän entinen koira.
Se sai pentuna puruluun ja ponkasi tottakai kuuden jälkeen aamulla sitä jo kaluamaan innoissaan.
Mieheni heräsi siihen kolinaan, mulkaisi koiraa ja sanoi "et viittis!".
Koira tottelevaisena alkoi hyvin hiljaisesti ja varovasti jyrsimään luuta pelkillä etuhampaillaan. :laugh:

ja siis |O |O |O |O |O |O |O |O
torkahdin vartiks.
ensin toi ¤&¤/(%&%# tyhjentää vessan roskiksen pitkin kämppää, repii pikkuhousunsuojat,vessapaperirullan ja muuta töhkää.
sit raastaa tänään tulleen pirkan ja yhteishyvän silpuks pitkinpoikin.
hajottaa kaks pojan lelua ja ku herään ni se sil on suussa mun sukka ja pojan sellanen puupalikkaukko :kieh:
wittu että olin vihane!!!!!

mies on aamulla kuuden mais käyttäny sen lenkillä ja mä päästin ulos ennen kahdeksaa. oon koittanu saada sitä touhuileen kaikkea mahdollista melkein 4 tuntia, mut ei neiti jaksanu.
nyt sitte ku mä en jaksa, ni hän haluaa aktiviteettia päiväänsä ja päättää järjestää sitä näin -sen vartin aikana kun mä nukun :kieh:

hitto ku koiran sais siivoon jälkensä :kieh:

nöyränä toi kyl ryömi petiinsä ku yllätin sen sukka suussa :xmas:

niin muoks.on se sen kahdeksan jälkeen ulkona käyny :D:D:D

Voi helvatan vitonen, tosi osuva avaus kyllä tälle päivälle. Musta tuntuu etten oo tehnyt mitään muuta koko päivänä kuin ollut käsi koiran suussa suunnilleen kurkkua myöten, kun se käy hakeen kaiken: lelukopasta (siis lasten) lelut, mun föönin se oli pöllinyt, puita, lehtikoteloja jäyti jokin aika sitten, senkin kulmaa... :headwall:

Mutt mä oon käynyt tänään ja eilen sellasta näännytys taistoa sen kanssa, ettei oo ennen nähty. Kun jätkä nukahtaa päikkäreille, koirat pihalle ja heitän niille keppiä ja telmutan niitä niin että toi pentu kuukahtaa jo yleensä kuistilla ja nukkuu jonkun kolme tuntia. Ah mikä rauha!! :heart:

Ja sitt oon pitänyt koko ajan herkkuja mukana tossa pihassa kun toi on ollut vapaana ja aina palkinnut sen kun tulee käskystä luokse, vaikka siihen sitten menisi ensin siihen käskemiseen se fuckin vartti. Tänäänkin teki kyllä mieli vedellä ympäri korvia, mutta eiiiii: kärsivällisyys ennen kaikkea. Hymyilin, kehuin, taputin, olin oikein ylenpalttisen hyvää koiran omistajaa kun lotko vihdoin suvaitsi saapua. :kieh: :xmas:

Mutt loma ois kyllä kiva. |O

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ja siis |O |O |O |O |O |O |O |O
torkahdin vartiks.
ensin toi ¤&¤/(%&%# tyhjentää vessan roskiksen pitkin kämppää, repii pikkuhousunsuojat,vessapaperirullan ja muuta töhkää.
sit raastaa tänään tulleen pirkan ja yhteishyvän silpuks pitkinpoikin.
hajottaa kaks pojan lelua ja ku herään ni se sil on suussa mun sukka ja pojan sellanen puupalikkaukko :kieh:
wittu että olin vihane!!!!!

mies on aamulla kuuden mais käyttäny sen lenkillä ja mä päästin ulos ennen kahdeksaa. oon koittanu saada sitä touhuileen kaikkea mahdollista melkein 4 tuntia, mut ei neiti jaksanu.
nyt sitte ku mä en jaksa, ni hän haluaa aktiviteettia päiväänsä ja päättää järjestää sitä näin -sen vartin aikana kun mä nukun :kieh:

hitto ku koiran sais siivoon jälkensä :kieh:

nöyränä toi kyl ryömi petiinsä ku yllätin sen sukka suussa :xmas:

niin muoks.on se sen kahdeksan jälkeen ulkona käyny :D:D:D

Asian vierestä, mutta mitenhän ennen tultiin toimeen ilman niitä ikuisia rättejä pöksyissä kun ei oltu viel keksittykään pikkuhousunsuojia? Hyvin tultiin toimeen ja pimperot pysyivät terveempinä! Vanhassa vara parempi. :D

Yhteistyössä