V vieras Vieras 12.08.2009 #2 kaikki viskataan pihalle. Mammat liikaa palstailee ja kirjatumiseen tuli stoppi.
Kirspe Aktiivinen jäsen 26.01.2007 3 676 17 38 12.08.2009 #3 Jaaha taas olen kirjautuneena, meni ihan itekseen :/