Kaatuko muilla facebook?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se on hyykkäys se on lopppu!!!!!!1 SOTA!!! RYSSÄ HYÖKÄNNY!!!! Koht maailmanloppu!!!!!!!! mä otan mun suojavarusteet jo esii ja pyssyni ku ryssät tuloo meit kohti mä en antaudu suosiolla!!!!!!!!!
 
ryssä on ilmestyskirjan peto ja se on vakoillu facobookis ketkä ei ole sille uskoillisia suomes!!!!!!!!! olaan vaarassa me ketkä ei olla kumarretu ryssää!!!!!!!!!!
 
nyt on kohtalomme sinetöity. enää ei ole paluuta. menetimme kaiken. joskus vielä ymmärrätte vaikka nyt ette. mutta silloin on niin myöhäistä ettette voi edes pissiä. suren. :(
 

Yhteistyössä