äiti soitti 22 aikaan, ettei pääse kirjautuun pihalle, mä katoin äskön kommentit, ei pelittäny mikään nappula, ei ees kirjaudu pihalle. nyt heittää valkosen sivun |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22686389:Tykkäsin, että se oli valomerkki. Nyt nukkumaan. :wave:
Toimii, mutta siellä on uusia juttuja. Taas.
Nyt taas toimii täällä.
näköjään täälläkin.
persvakoonasana, mitä uusia? en mä huomannut?