Kuvat aukeavat ihan eri tavalla kuin ennen, statusten kommentointi toimii hiukan eri tavalla (ekaks painetaan comment, sit kirjoitetaan ja päivittyy kommentiksi enterillä).
no mulla ei sit oo vaihtunu, ensin klikkaan kommentoi kuten ennenkin ja kirjoituksen jälkeen on kommentoi-nappi. kuvissa en huomannut eroa.