Kaatuko muilla facebook?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä h....ttiä siellä tapahtuu. Mulla oli vaihtanut itsekseen siihen uuteen profillin, mutta sitten muokkasin, seuraavaksi fb kaatui ja sen jälkeen kun taas toimii niin on vanha sivu, eikä enää voi vaihtaa uuteen? Lopetan koko homman kohta, ei jaksa tuota pelleilyä.
 
[QUOTE="maarit";22686690]se uusi profiili on petos, se on elämänsä antamista paholaiselle eli ryssälle. nyt olen puhunut ja vaikenen...[/QUOTE]

Eikö ole vähän säälittävää että joku teini hilluu kaksplus-palstalla sen sijaan että olisi juhlimassa kavereidensa kanssa, ja koittaa epätoivoisesti keksiä hyvää läppää, mutta todellisuudessa se ei naurata ketään muita kuin itseään?
Vasta aikuisena iskee se häpeä,kun aivot ovat kehittyneet tarpeeksi.
 

Yhteistyössä