Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:No mä en käsitä että miten polttareissa vois olla eri kaverit kuin häissä.. tai jos on niin pienet häät ettei kaikkia kavereita kututa niin tuntuu älyttömältä pitää jotain isoja polttareitakaan. Weird, say I!
Alkuperäinen kirjoittaja Morsein:No musta se on vähän noloa että jos olet niin hyvä kaveri että tulet polttareihin julimaan niin mikset ole niin hyvä kaveri että pääsisit häihin vieraaksi? Kuitenkin aika pitkälti työ päivä pyörii niin häiden ympärillä niistä höpöttäen.
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:Alkuperäinen kirjoittaja Morsein:No musta se on vähän noloa että jos olet niin hyvä kaveri että tulet polttareihin julimaan niin mikset ole niin hyvä kaveri että pääsisit häihin vieraaksi? Kuitenkin aika pitkälti työ päivä pyörii niin häiden ympärillä niistä höpöttäen.
mä en kyllä tahtoisi polttareissa häistäni höpötellä.
ja häihin ei vaan välttämättä pysty kutsua kaikkia. kauheeta että ihmiset loukkaantuu niin helposti, eihän sitä ikinä voi mennä naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:minä osallistuisin mielelläni kaverin polttareihin, vaikka en kutsua häihin saisikaan. Mielestäni polttarit ovat juhlat kavereiden kesken ja häät sitten enemmän sukulais voittoisia.
Toisaalta kukin tyylillään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Morsein:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:minä osallistuisin mielelläni kaverin polttareihin, vaikka en kutsua häihin saisikaan. Mielestäni polttarit ovat juhlat kavereiden kesken ja häät sitten enemmän sukulais voittoisia.
Tänä päivänä se trendi on enemmänkin että häät ovat hyvät juhlat kavereille, karsitaan niistä sukulaisista sitten enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minulle on oikeastaan itsestäänselvää, että polttariporukasta kaikki kutsutaan häihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No munkin mielestä on vähän outoa, jos joku kaveri kutsutaan polttareihin mutta hän ei kuitenkaan "kelpaa" häävieraaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No munkin mielestä on vähän outoa, jos joku kaveri kutsutaan polttareihin mutta hän ei kuitenkaan "kelpaa" häävieraaksi.
mutta sehän on vaan niin että jostain on pakko karsia vaikka ei haluaisi. meillä menee varmaan etusijalle ihan parhaat ystävät ja sitten ne joissa pariskunnasta molemmat ovat jommankumman kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minulle on oikeastaan itsestäänselvää, että polttariporukasta kaikki kutsutaan häihin.
mites on jos pari menee naimisiin ja häät ovat pienet esim. 30 henkilöä, eli lähimmät sukulaiset ja pari ystävää. Kaverit järjestävät morsiuparin tietämättä polttarit. Onko pari siis velvollinen kutsumaan nämä mahdollisesti 10 kaveria / puoliso häihin myös? Eihän morsiuspari yleensä itse polttareitaan järjestä, joten eiväthän he voi tietää ketä polttareihin on kutsuttu.
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No munkin mielestä on vähän outoa, jos joku kaveri kutsutaan polttareihin mutta hän ei kuitenkaan "kelpaa" häävieraaksi.
mutta sehän on vaan niin että jostain on pakko karsia vaikka ei haluaisi. meillä menee varmaan etusijalle ihan parhaat ystävät ja sitten ne joissa pariskunnasta molemmat ovat jommankumman kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:Alkuperäinen kirjoittaja Morsein:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:minä osallistuisin mielelläni kaverin polttareihin, vaikka en kutsua häihin saisikaan. Mielestäni polttarit ovat juhlat kavereiden kesken ja häät sitten enemmän sukulais voittoisia.
Tänä päivänä se trendi on enemmänkin että häät ovat hyvät juhlat kavereille, karsitaan niistä sukulaisista sitten enemmän.
itse en kyllä uskaltaisi sukulaisia kamalasti karsia.
mutta nyt kun on lueskellut kuinka moni ihminen siitä kovasti loukkaantuu kun ei kavereiden häihin saa kutsua niin empä taida mennä naimisiin ollenkaan. itse kun kuulun niihin jotka ei joka asiasta loukkaannu niin ei osaa ajatella.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minulle on oikeastaan itsestäänselvää, että polttariporukasta kaikki kutsutaan häihin.
mites on jos pari menee naimisiin ja häät ovat pienet esim. 30 henkilöä, eli lähimmät sukulaiset ja pari ystävää. Kaverit järjestävät morsiuparin tietämättä polttarit. Onko pari siis velvollinen kutsumaan nämä mahdollisesti 10 kaveria / puoliso häihin myös? Eihän morsiuspari yleensä itse polttareitaan järjestä, joten eiväthän he voi tietää ketä polttareihin on kutsuttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Morsein:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minulle on oikeastaan itsestäänselvää, että polttariporukasta kaikki kutsutaan häihin.
Yleensä se osallistujalista kysytään kuitenkin morsiamelta =) Ja jos on kyse noin pienistä häistä niin eiköhän ne vieraatkin jo aika lailla tiedä ketä sinne on tulossa. Ja ensin tulee yleensä hääkutsu ja sitten vasta aletaan polttareita suunnittelemaan, ei toisinpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minulle on oikeastaan itsestäänselvää, että polttariporukasta kaikki kutsutaan häihin.
No ei tietenkään morsiuspari niitä järjestä, mutta yleensähän annetaan kaasolle ja bestmanille lista niistä ketä halutaan polttareihin kutsua. En minä ainakaan laittaisi ketään sellasta siihen listalle jota ei häihin kutsuta. Omituista kaasoilta/bestmaniltä jos ei edes kysy ketä morsiuspari polttareihinsa haluaa..
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:ja oikeastaan musta tuntuu hassummalta laittaa rahaa tuon mieheni kaverin morsiammen polttareihin, vaikka häihin pääsenkin, kuin jonkun oman kaverin polttareihin jonka häihin en olisi menossa.