ei ole aikomustakaan pitää seuraa?? kaverilla on uus miesystävä ja ovat vasta hetken olleet yhdessä.. kaveri sit pyyteli mua viime viikol käymään ja sanoin suoraan et jos en tosiaan sit häiritte teitä,niin eiei et tosiaan ku tosi hienoo jos tulisit et ei hänen miesystävänsä ees sillon oo "kotona".
no,päivä koitti ja minähän menin ja siellähän ne oli kumpikin ja valehtelematta puol tuntii istuin yksin telkkarissa kun ne lääppi toisiaan keittiössä kahvinkeittoreissulla,kikatus ja lutkutus vaan kuulu
sit kun ne tuli mun seuraks viimein,niin ne istu sylikkäin ja kikatteli ja kutitteli ja oli ku mua ei olis ollukaa. sanoin sit et taidan tästä lähtee,ni eiei älä mee,tosi ihanaa ku oot tääl
olin et joo oli tosi kiva käydä,mut pitää lähtee tarvii ehtii kauppaan
taidan mennä seuraavan kerran joskus vuoden päästä ku toi alkuhuuma on ohi :xmas:
no,päivä koitti ja minähän menin ja siellähän ne oli kumpikin ja valehtelematta puol tuntii istuin yksin telkkarissa kun ne lääppi toisiaan keittiössä kahvinkeittoreissulla,kikatus ja lutkutus vaan kuulu
taidan mennä seuraavan kerran joskus vuoden päästä ku toi alkuhuuma on ohi :xmas: