miten kauan mun pitää jaksaa..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
siis ahdistaa toi meidän suhde.. tänään taas tapeltu ihan kunnol ja olen kuulemma epäreilu ku vaadin liikoja...

siis ollaan yhdes oltu yli 10 v.. viimeiset 2 v on mennyt tosi huonosti.. keväällä erottiin/ päätettiin pitää taukoa.. miehes löys siin välis itselle seksikumppanin..

syyskuussa päätettiin palata yhteen ja aloittaa ihan alusta puhtaalta pöydältä...nyt sit tilanne se et mies pitää edelleen yhteyttää tohon seksikumppaniin.. ei kuulemma o harrastanut enää mitään mut soittelee ja näkee...+ mies on valehdellut mulle siit...

suutuin siis tänään ku selvis et ne oli eilen nähnyt... ja nyt ku vaadin et meidän suhteen hyväksi hän joutuis laittaa välit poikki mies sano et olen epäreilu.. et he on vaan kavereita...

siis miten pitkään mun pitää kärsii??????? toi sattuu ja paljon..

mietin täs et olisko helpompi vaan erota...(meil on siis 2 lasta...)

No ite ajattelisin että saa ukko painella maailmalle jos ei voi välejä katkasta johonki entiseen panoonsa, ainaki tilanteessa jossa minua vaivais se niitten yhteydenpito. Toisekseen, jossaki on jotaki vikaa jos et pysty mieheen luottamaan... Ja seki kyllä mietityttää että miksi on valehellu. Jos ei ole salattavaa nii miksi salailla...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No ite ajattelisin että saa ukko painella maailmalle jos ei voi välejä katkasta johonki entiseen panoonsa, ainaki tilanteessa jossa minua vaivais se niitten yhteydenpito. Toisekseen, jossaki on jotaki vikaa jos et pysty mieheen luottamaan... Ja seki kyllä mietityttää että miksi on valehellu. Jos ei ole salattavaa nii miksi salailla...

niin sitä itekin mietin.. ja kysyin et miks halus sit muuttaa takas jos kerran ei halua olla ni väittää et rakastaa jnejne..mut kumminkin satuttaa...eniten vihaan tota valehtelua...

itel ihan paska olo.. itkettää... rikki.... ajatukset ei pysy kasas... ja mies ihmettelee miks otan tän niin henk koht..

olenko muka niin epäreilu jos vaadin et laittais välit poikki??

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

niin sitä itekin mietin.. ja kysyin et miks halus sit muuttaa takas jos kerran ei halua olla ni väittää et rakastaa jnejne..mut kumminkin satuttaa...eniten vihaan tota valehtelua...

itel ihan paska olo.. itkettää... rikki.... ajatukset ei pysy kasas... ja mies ihmettelee miks otan tän niin henk koht..

no et todellakaan ole epäreilu. sun miehes on ihan oikeesti tosi SIKA ja sä taidat olla vähän säälittävä. ei pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:

no et todellakaan ole epäreilu. sun miehes on ihan oikeesti tosi SIKA ja sä taidat olla vähän säälittävä. ei pahalla.

joo tiedän olevani "helppo" tapaus..mut ku rakastan miestäni..ja haluaisin suhteen toimimaan..ja valmis yrittää uudestaan..mut en vaan tykkää et siin on toi "kolmas" osapuoli.. joka on nykyään vaan "kaveri"

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Kannattaa ehkä harkita sitä eroa jos ei halua luopua tuosta suhteesta. Nainen, älä alistu!

kiitos kaikille...oli vaan pakko saada vähän noita ajatuksia pois... ku ahdistaa tosi paljon.. en oikeen tiedä mitä tekisin ja miten..

ku toinen vaan syylistää ...mut ajon olla tiukka täs asiassa.. jos mies ei suostu siihen ni saa luvan lähtee...