miks pitää kutsua kylään jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ei ole aikomustakaan pitää seuraa?? kaverilla on uus miesystävä ja ovat vasta hetken olleet yhdessä.. kaveri sit pyyteli mua viime viikol käymään ja sanoin suoraan et jos en tosiaan sit häiritte teitä,niin eiei et tosiaan ku tosi hienoo jos tulisit et ei hänen miesystävänsä ees sillon oo "kotona".
no,päivä koitti ja minähän menin ja siellähän ne oli kumpikin ja valehtelematta puol tuntii istuin yksin telkkarissa kun ne lääppi toisiaan keittiössä kahvinkeittoreissulla,kikatus ja lutkutus vaan kuulu :whistle: sit kun ne tuli mun seuraks viimein,niin ne istu sylikkäin ja kikatteli ja kutitteli ja oli ku mua ei olis ollukaa. sanoin sit et taidan tästä lähtee,ni eiei älä mee,tosi ihanaa ku oot tääl :o olin et joo oli tosi kiva käydä,mut pitää lähtee tarvii ehtii kauppaan :whistle:

taidan mennä seuraavan kerran joskus vuoden päästä ku toi alkuhuuma on ohi :xmas:

kyllä mä muistan kuinka sitä ei olis malttanu pitää näppejään erossa toisesta ja oli niin rrrrrakastunu ja hullaantunu,mut kyllä mä sen verran omistan itsehillintää ettei vieraiden tarvinnu meidän limasteluja kuunnella.. tavallaan en kuitenkaan osaa olla loukkaantunu kun ne ei vaan tajunnu ku ei kertakaikkiaan voinu olla lääppimättä,mut jäi kyl sellanen olo et en sinne enää mee -ainakaa yksin :whistle:

:laugh: Ihan kun mun kaverille oli käynyt, kutsunu ystävänsä miehen kanssa kylään, ekan kaksi tuntia tapelleet ja loppuillan istuneet kielet toistensa kurkussa :D Ei kuulema kutsu enää :whistle:

Tökeröä. Ja toinen tökeryys on se, että joko vieras tai emäntä läpättää puhelimessa iät ja ajat. Jos on vieraita /on vieraisilla, niin voisihan sitä sanoa soittajalle, että nyt en ehdi juttelemaan, soitan myöhemmin.

No meillä vähän sama homma joskus miehen siskon luona, kutsui kylään ja sit kun mentiin niin toinen touhus koko ajan jotain hommiaan ja valitteli et kun on niin kiire. Vähänkös ärsytti et miks ees kutsui jos ei kerran jouda vieraitten kaa seurustelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Tökeröä. Ja toinen tökeryys on se, että joko vieras tai emäntä läpättää puhelimessa iät ja ajat. Jos on vieraita /on vieraisilla, niin voisihan sitä sanoa soittajalle, että nyt en ehdi juttelemaan, soitan myöhemmin.

toi on totta myös :headwall: :whistle:

Yhteistyössä