miks pitää ihastuu sopimattomaan mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpsö mä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpsö mä

Vieras
oon aikalailla ihastunu yhteen lähes 20 vuotta vanhempaa mieheen. hän ei vaan ole parasta mahollista "miesmateriaalia". hänelle ku viina maistuu liikaa :/

mut minkä sille tunteilleen mahtaa \|O parempi varmaan olla vaan hiljaa ihastunu eikä yrittää mitenkää saada miehen kiinnostusta heräämään. kyllähän mies vitsinä höpisee kaikkea et tulee kylään yms mut ei taida oikeesti olla kiinnostunu

jospa tämä tunne menee ohi ja vastaan tulee joku parempi. eikö niin?

Mun vinkki on et koita unohtaa koko tyyppi. Mun yksi kaveri on tommosen viinaa menevän vanhan miehen kanssa ja on sitten alkoholisoitunut siinä sivussa myös itsekin. Niillä noin 15.v ikäeroa. Mut sun on kuitenkin tehtävä itse päätös. Tossa on kuitenkin sulle yksi esimerkki... :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:13 PikkUHuKKa kirjoitti:
Mun vinkki on et koita unohtaa koko tyyppi. Mun yksi kaveri on tommosen viinaa menevän vanhan miehen kanssa ja on sitten alkoholisoitunut siinä sivussa myös itsekin. Niillä noin 15.v ikäeroa. Mut sun on kuitenkin tehtävä itse päätös. Tossa on kuitenkin sulle yksi esimerkki... :hug: :hug:
no mua ei sais alkoholisoitumaa. ei must olisi siihen enkä riskeeraisi lasten huoltajuuden takia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:20 PikkUHuKKa kirjoitti:
Hyvä sitten ettei sulle kävis samalla tavalla kun kaverilleni. Koita selvittää tunteesi.
yritän selvittää. voihan olla et sitä miestä ei edes kiinnosta ja mietin ihan turhaa tämmösii

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:14 JuiceFani kirjoitti:
Sun pitää koettaa antaa järjelle valta eikä tunteille.
se ku sais taottua mun päähän! jos se mies tulis nyt tosissaa puhumaa seurustelusta niin mä varmaan lankeaisin :ashamed:

Huh :headwall:
Ihan oikeesti: PYSY EROSSA SIITÄ!!!!
Ei tiedä muutakuin mielipahaa ja vaikeuksia sulle. Et sinä sitä saa muutettua raittiiksi, vaikka varmaan takaraivossa semmoinenkin jyskyttää.
Ei kannata hakea ongelmia itselle, jos niitä ei entuudestaan ole.

*Nimim. Juopon vaimo, vaan kuinka kauan?*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:29 Mä vaan kirjoitti:
Ei tiedä muutakuin mielipahaa ja vaikeuksia sulle. Et sinä sitä saa muutettua raittiiksi, vaikka varmaan takaraivossa semmoinenkin jyskyttää.

sul taitaa olla kokemusta juoposta miehestä ihan liikaa :hug:

kylhän niitä on sellasia ihmisiä jotka on raitistunu mut vaikeaa se varmaan on ollu. ja sit olis pelko siitä et toinen retkahtaa taas. ei sitä kyl varmaan jaksa sitäkää elämää et pitää koko ajan pelätä toisen retkahtamista

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:35 höpsö mä kirjoitti:

kylhän niitä on sellasia ihmisiä jotka on raitistunu mut vaikeaa se varmaan on ollu. ja sit olis pelko siitä et toinen retkahtaa taas. ei sitä kyl varmaan jaksa sitäkää elämää et pitää koko ajan pelätä toisen retkahtamista

Juu, on liikaa kokemusta. Liian paljon tyhjiä lupauksia, peruttuja menoja, lasten itkemistä viikonloppujen kurimuksesta. Ja kaikki vaan viinan takia. Retkahduksia retkahdusten perään, rikottujen lupausten vuoksi luottamuspula. Mitään et voi suunnitella kun et tiedä onko toinen missä kunnossa, kylään ei kehtaa viikonloppuisin ketään kutsua. Siis tää on ihan oikeesti yhtä p.askaa. Ja toisen mielestä tuo kaikki edellä kuvaamani on normaalia elämää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:37 Männynkäpy kirjoitti:
No ei siitä alkoholismista ole mahdotonta parantuakaan..
Tiedän kyllä esimerkkejä että onnistuneet ovat!
kyl mäkin tiedän ihmisii jotka on parantunu mut valitettavasti tiedän niitäki jotka ovat olleet kauan juomatta ja sit retkahtaneet uudestaan. parantuminen pitää lähtee ihmisestä itestään ja se on vaikeeta parantuu

tämä mun ihastuksen kohde ei oo niitä pahimpia ja sen on muutki huomannu. tiedän paljon pahempiaki tapauksia. mut silti miehellä on selvä ongelma alkoholin kans

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:50 Mä vaan kirjoitti:
\

Juu, on liikaa kokemusta. Liian paljon tyhjiä lupauksia, peruttuja menoja, lasten itkemistä viikonloppujen kurimuksesta. Ja kaikki vaan viinan takia. Retkahduksia retkahdusten perään, rikottujen lupausten vuoksi luottamuspula. Mitään et voi suunnitella kun et tiedä onko toinen missä kunnossa, kylään ei kehtaa viikonloppuisin ketään kutsua. Siis tää on ihan oikeesti yhtä p.askaa. Ja toisen mielestä tuo kaikki edellä kuvaamani on normaalia elämää...
niin juopon mielest hänellä ei oo mitään ongelmaa. parantuminen ei voi alata ennen ku tajuaa et itellä on ongelma

\
\

Muttei ne juopot koskaan kenenkään toisen takia raitistunu ole, vaan omasta halusta, ja jos mies on nyt jo aika vanha niin tuskin tavat ainakaan paremmaksi muuttuu. miksi pitää hakemalla hakea ongelmia?
pysyttelisin erossa vaikka olis kuinka ihana. luet vaikka Märtä Tikkasen Vuosisadan rakkaustarinan ja mietit sitten uudestaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:59 Aniida kirjoitti:
\
\

Muttei ne juopot koskaan kenenkään toisen takia raitistunu ole, vaan omasta halusta, ja jos mies on nyt jo aika vanha niin tuskin tavat ainakaan paremmaksi muuttuu. miksi pitää hakemalla hakea ongelmia?
pysyttelisin erossa vaikka olis kuinka ihana. luet vaikka Märtä Tikkasen Vuosisadan rakkaustarinan ja mietit sitten uudestaan!
sitähän mä kirjotinki tonne et se raitistuminen pitää lähtee itestä eikä kenestäkää muusta

pitää kattoo jos löytyy toi kirja kirjastosta. kirjoittajan nimi on tutun kuulonen

Mä menin taannoin rakastumaan sopimattomimpaan vaihtoehtoon.Läheisten ja tuttavien kommentit olivat "Ei toi kauaa kestä, tuutte eroamaan anyway, yms." Sitkeesti vaan ollaan edelleen yhdessä, rakastetaan toisiamme ja meillä on kaikinpuolin terve, hyvä suhde jossa löytyy arvostusta. Ja lapsikin tulossa. :flower: Sitä ei koskaan tiedä mikä on kannattava suhde ja mikä ei. Paitsi toi dokailu ei järin mukavalta kuulosta...Mut mut...

Siinä vaiheessa kun on vasta ihastumisen tasolla, kannattaa olla järkevä- Jos on jo rakastunut asioille ei oikein voi mitään, antaa ennä vain omalla painollaan, mutta kyllä selkeistä "ongelmatapauksista" kannattaa pysyä erossa. Pahaa oloa ja mieletä siitä pidemmän päälle vaan saa, kun se ihastuminen on mennyt ohi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:16 höpsö mä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:13 PikkUHuKKa kirjoitti:
no mua ei sais alkoholisoitumaa. ei must olisi siihen enkä riskeeraisi lasten huoltajuuden takia

siinäpä tuli paras syy pysyä erossa tuosta alkoholisoituneesta miehestä: LAPSESI. Jos oma sydän tekeekin kuperkeikkoja, niin lapsesi joutuvat viime kädessä kärsimään naukkailevan miesystäväsi ja mahdollisen isäpuolen toilailuista.

Kannataa myös muistaa, että arki astuu kuvioihin ihanimmankin ukkelin kanssa. Viinalta haisevan "vanhan" ukon kanssa se vaan voi olla astetta karumpaa.

Joten harkitse hyvä ihminen, kun et vielä ole "langennut".

Yhteistyössä