Miks Nino on poistunut bb talosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä en vieläkään ymmärrä mitä marianna teki viime vuonna ku joutu pihalle?

Eikös Marianna poistunut joidenkin henkilökohtaisten syiden vuoksi vai muistanko aivan väärin..??

Jos se on se tumma nainen niin siltä löyty jalasta ihosyöpä.

Mistä tiijät?

Ja siellä talossa ollessako se löyty ja selvisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Isabell:
Nino poistettiin lähentelyn ja ahdistelun vuoksi. Hän oli tunkenut kätensä sunnuntaina humalaisen Sampon housuihin!

No aika outoa ettei Ragnaria sitten poistettu, sehän teki vähän muutakin ku laitto käden Sampon pöksyihin.... Siis jos toi muka on syy miks Nino lähti! Harmi, nyt tulee olemaan aika tylsää talossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kahden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Isabell:
Nino poistettiin lähentelyn ja ahdistelun vuoksi. Hän oli tunkenut kätensä sunnuntaina humalaisen Sampon housuihin!

No aika outoa ettei Ragnaria sitten poistettu, sehän teki vähän muutakin ku laitto käden Sampon pöksyihin.... Siis jos toi muka on syy miks Nino lähti! Harmi, nyt tulee olemaan aika tylsää talossa...

No sampo ei huutanut sillon, että älä älä ei eiii.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä en vieläkään ymmärrä mitä marianna teki viime vuonna ku joutu pihalle?

Eikös Marianna poistunut joidenkin henkilökohtaisten syiden vuoksi vai muistanko aivan väärin..??

Jos se on se tumma nainen niin siltä löyty jalasta ihosyöpä.

Mistä tiijät?

Ja siellä talossa ollessako se löyty ja selvisi?

Mun mielestä Marianna puhui kyseisestä ihosyövästään jo talossa ollessaan ja oli siitä jo toipunut. Tämä ei ollut syynä poistumiseen, vaan mun käsittääkseni BB katsoi, ettei tytön psyyke kestä talossa oloa. Näin sen tuolloin käsitin.

Yhteistyössä