J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a:eihän ole poistunut
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Olikse kertonut jotain jostain hyväksikäytetystä lapsesta tunnistettavasti, en tiedä oisko siks.
Alkuperäinen kirjoittaja sani:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Olikse kertonut jotain jostain hyväksikäytetystä lapsesta tunnistettavasti, en tiedä oisko siks.
Ei helvetti onks se ihan hullu????
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nino lähti amerikkalaiseen BB-taloon, jossa Tom of Finland -tyyliset miehet hilluvat tangoissa ja juovat samppanjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tä:mä en vieläkään ymmärrä mitä marianna teki viime vuonna ku joutu pihalle?
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja tä:mä en vieläkään ymmärrä mitä marianna teki viime vuonna ku joutu pihalle?
Eikös Marianna poistunut joidenkin henkilökohtaisten syiden vuoksi vai muistanko aivan väärin..??
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja tä:mä en vieläkään ymmärrä mitä marianna teki viime vuonna ku joutu pihalle?
Eikös Marianna poistunut joidenkin henkilökohtaisten syiden vuoksi vai muistanko aivan väärin..??
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja tä:mä en vieläkään ymmärrä mitä marianna teki viime vuonna ku joutu pihalle?
Jos se on se tumma nainen niin siltä löyty jalasta ihosyöpä.