Miks mun korva naksuu

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
Jos kovasti häiritsee, niin käys näyttämässä korvalekurilla. Mulla vaivas korva kerran sillain naksumalla ja humisemalla, vaikea selittää mutta kuiteskin. Lääkäri vilas korviin ja joku ihan nimellä oleva "vaiva" niin ettei ilma pääse kunnolla kiertämään korvassa. Sain sellasta nenäsumutetta ja parin päivän päästä oireet hävis eikä oo enään vaivannut :D
 
Mullakin naksui ennen!! Eikä se ollu mitään semmosta jonka vaan mä olisin kuullut. Mieskin kuuli kun mun korvasta kuului tasasin väliajoin NAKS! Itsestään meni parissa viikossa ohi. Luojan kiitos. Meinasin tulla hulluksi.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja PääLyöTyhjää:
Jos kovasti häiritsee, niin käys näyttämässä korvalekurilla. Mulla vaivas korva kerran sillain naksumalla ja humisemalla, vaikea selittää mutta kuiteskin. Lääkäri vilas korviin ja joku ihan nimellä oleva "vaiva" niin ettei ilma pääse kunnolla kiertämään korvassa. Sain sellasta nenäsumutetta ja parin päivän päästä oireet hävis eikä oo enään vaivannut :D
Voishan sitä tossa tk:ssa käydä näyttämässä, jos ei meinaa ohi mennä.
 
rutina
Täälläkin naksui ja rutisi ja oli kuin olisi ollut marmorikuula korvassa.TK lääkäri ei löytänyt mitään, mutta samalla reissulla pääsin korvalääkärille, joka otti pienen kuivan vaikun pois tärykalvosta ja siihen loppui oireet. Suosittelen, että käyt korvalääkärillä!
 
"Pelottaa"
Mullakin naksuu korva, tää toinen. En tiedä oikeen milloin mutta pari päivää on naksunut tasasin välein. Laitoin äsken nenäsumutetta jospa vaikka helpottuisi? EI siis ole korva kuitenkaan kipeä.
 
Ohje
Jos sun kuulo heikkenee väliaikaisesti naksukorvasta sulla on ajautunut ns. Soraa kaarikäytäviin. Netistä löytyy ohjeet kuinka sen saa pois kääntyilemällä vuoteessa tietyn kaavan mukaan, muistaakseni oli hyvä jos päätä voi hieman roikottaa vuoteen ulkopuolella. Tuota pitäis toistella useampi viikko. Kuulostaa Porvoosta, mutta näin on!
 

Yhteistyössä