Miks meillä on aina niin sotkuista?..*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Miksi en osaa pitää järjestystä yllä? :ashamed:

Ärsyttää, kun vaikka täällä siivois niin kohta on taas vähän kaikkea ympäriinsä. Tosin myönnettäköön etten oo semmoinen jolla kaikki pitää olla aina tiptop, mut välillä tulee semmoinen siivousvimma, ällöttää se sotku ja epäjärjestys.

Miten te muut sen teette? :D

Sama meillä :/ Vihaan siivoomista ja nytkin villakoirat juoksee nurkissa, mutta inspiraatio puuttuu. Sitten raivolla siivotaan, kun kaikki paska alkaa ärsyttämään tarpeeksi :D

Meillä on liki aina hivenen sotkuista, epäjärjestystä siis. Meillä on liian vähän tilaa suhteessa tavaran määrään. Siitä se johtuu. Tästä syystä kaikille tavaroille ei ole loogisia paikkoja, joihin ne saisi helposti käsistään laitettua. Irtotavara siis kelluu ympäriinsä :D olen opetellut sietämään tätä. Olemme heittäneet pois jo aika paljon kamaa ja ne mitä on jäljellä, saavat jäädä. Kyllä meillä joskus on sitten hieman tilavampi koti.

en jaksa enää imuroida/siivota:( Oon imuroinu tänään jo kaks kertaa:(
Elän toivossa et sit ku meen takas töihin ja lapset hoitoon ni sit ei tarttis imuroida joka päivä:)

Meillä on myös usein sotkuista mutta olen keksinyt siihen ratkaisun. Olen normaalisti töissä ja aikaa hommille on vähän. Teen iltaisin aina tiski ja pyykkihommat. Lisäksi pidän siivoamista kuntoiluna ja sillä tavallaan ansaitsen omaa aikaa. Eli esim. juhlimaan tai kavereita katsomaan ei pääse ellei ole ensin kotityöt tehty (vähintään viikkosiivous). Toimii mulla ainakin hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Mä liityn tähän kerhoon.

Voi kunpa osaisi olla kuin tuo mies.
Se astelee kylmän viileesti kaikkien kasojen (lelu ja kenkä) ylitse kuin niiden luonnollinen paikka olisikin siinä :o

Miekin mietin että sitten kun on sotkua, niin miten ihmeessä mies ei sitä huomaa??

Yhteistyössä