Miks miehet on niin vaikeita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelli

Vieras
Osaako joku miesten kieltä / tulkita miehiä. Kuka idiootti on keksinyt tuon olennon? Tahdon jonnekkin missä ei ole edes miehenpuolikasta.

Ja miks naisista on tehty niin... en tiedä!

Mä sekoan aina kun ihastun, menetän järkeni kokonaan, käyttäydyn ihan miten sattuu

Mies pyysi minut yö kylään luokseen, en vastannut kysymykseen heti. Mies sanoi että haluaa vastauksen (palaamme siis asiaan), sanoi että vastaukseksi riittää kyllä tai ei.

No tänään laitoin viestin että onko tarjous vielä voimassa mies vastasi:
Nyt (mun nimi)! Täällä sekoaa koht moni muukin:)
(txt sisälsi myös muuta tekstiä, joka ei tässä ole niin oleellista)

Mikä V vastaus tuo oli?

Meil on ollut erinäköistä vispiläkauppaa 4kk ajan..

Mä en enää ikinä txt sille, enkä lämpene sille (tai no joo mun sisällä kiehuu olen ihan hulluna tähän tyyppiin) mut en enää anna sen näkyä, pokka pitää aina ku nään tän tyypin ETTÄ MUA ÄRSYTTÄÄ!!!

Ja mähän en sitä miestä ala kerjää.. se ei vaan osaa päättää mitä haluaa! Tai en minä tiedä! Laitoin dille vastaukseks et ei sit.. ei ole vielä ainakaan vastannu mitään eikä todennäköisesti vastaa..

Olisko jotain lääkkeitä et ei enää kiinnostuis miehistä..MÄ HALUUN OLLA VANHAPIIKA JOKA VIHAA MIEHIÄ!

Sanot vaan reilusti, että viestiäsi oli vaikea tulkita, että mitähän tarkoitit. Miehet on ihan hyviä tyyppejä. Tai on niitä huonojakin, niin kuin naisissakin. Ei niitä mitään salakoodeja ole. Liian vaikeaksi tehdään vaan tää homma joskus minun mielestäni.

Yhteistyössä