Miks ihmeessä kaikki lääkärit on oltava virolaisia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olkoon vaikka kuinka päteviä, jos eivät pysty kommunikoimaan ymmärrettävästi niin pätevyydellä ei ole mitään virkaa asiakkaan näkökulmasta!

Meidän terveyskeskuksessa on myös ollut paljon näitä virolaislääkäreitä. Ammattitaitoa en minäkään kyseenalaista, mutta just tuo kommunikointipuoli mun mielestä tökkii...

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mulla on kieltämättä nykyään jo aika kovat ennakko asenteet noita ulkomaalaisia lääkäreitä kohtaan.

Yksi haukku mut laiskaks suomalaiseks joka ei vain viitsi mennä töihin (mulla oli silloin 3 työpaikkaa) vaan hakee terkkarista saikua.

Toinen määräs mulle kiinnityskipuihin (en tiennyt olevani raskaana) lääkkeitä virtsatietulehdukseen, vaikka sanoin että sitä ne kivut ei ole, otatti vain tikku testin virtsasta.
Myöhemmin sain keskenmenon joka myös neuvolan hoitajan mukaan saattoi johtua näistä vääristä lääkkeistä.

Niin ja sit oli yksi lääkäri jonka vastaanotolle odotelin 4,5 tuntia, jonossa oli n. 12hlö ennen minua, ja jokainen ennen minua oli maks. 5min. sisällä.
Minäkin kun menin sisään niin oli lääkäri jo reseptivihko kädessä että mitäs kirjoitetaan?

Ja nämä siis kaikki ulkomaalaisia lääkäreitä.

Anteeksi nyt vain, mutta jos et itsekään tiennyt olevasi raskaana niin ei sitä kyllä lääkärikään ihan heti kättelyssä ihmisestä näe!
Ja jos itse olit aivan varma että kivut eivät olleet sitä, mitä lääkäri veikkasi, niin miksi ihmeessä söit niitä lääkkeitä siihen kipuun?? Turha tossa vaiheessa lääkäriä keskenmenosta syyttää, tyhmä tekee mitä hullu käskee!

Olin kyllä kertout kun kerroin vaivoja että jos liittyis jotenkin siihen että olen jättänyt pillerit pois koska yritetään vauvaa.
Mutta en ollut voinut testiä vielä tehdä koska kuukautiset olisivat alkanut vasta muutaman päivän kuluttua.

Ja söin lääkkeitä siitä syystä silti koska myös hoitaja näin kehotti tekemään koska niiden piti joka tapauksessa auttaan siihen kipuun!!
Vasta möhemmin neuvolassa otin tän asian puheeksi ja siellä sanotiin että nämä lääkkeen vain pahensi asiaa... minkä kyllä tunsin itsekkin.
En syönyt siis kuuria loppuun.

Yhteistyössä