Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mulla on kieltämättä nykyään jo aika kovat ennakko asenteet noita ulkomaalaisia lääkäreitä kohtaan.
Yksi haukku mut laiskaks suomalaiseks joka ei vain viitsi mennä töihin (mulla oli silloin 3 työpaikkaa) vaan hakee terkkarista saikua.
Toinen määräs mulle kiinnityskipuihin (en tiennyt olevani raskaana) lääkkeitä virtsatietulehdukseen, vaikka sanoin että sitä ne kivut ei ole, otatti vain tikku testin virtsasta.
Myöhemmin sain keskenmenon joka myös neuvolan hoitajan mukaan saattoi johtua näistä vääristä lääkkeistä.
Niin ja sit oli yksi lääkäri jonka vastaanotolle odotelin 4,5 tuntia, jonossa oli n. 12hlö ennen minua, ja jokainen ennen minua oli maks. 5min. sisällä.
Minäkin kun menin sisään niin oli lääkäri jo reseptivihko kädessä että mitäs kirjoitetaan?
Ja nämä siis kaikki ulkomaalaisia lääkäreitä.
Anteeksi nyt vain, mutta jos et itsekään tiennyt olevasi raskaana niin ei sitä kyllä lääkärikään ihan heti kättelyssä ihmisestä näe!
Ja jos itse olit aivan varma että kivut eivät olleet sitä, mitä lääkäri veikkasi, niin miksi ihmeessä söit niitä lääkkeitä siihen kipuun?? Turha tossa vaiheessa lääkäriä keskenmenosta syyttää, tyhmä tekee mitä hullu käskee!