Miks hitossa teette lapsia kun ette halua imettää, nukkua vieressä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
- ette imetä
- ette halua nukkua vieressä
- viette pienen vauvan hoitoon jotta saatte "levätä"
- viette pienen lapsen päivähoitoon kun on niin helvetin kiire töihin

ym. Grow up

[QUOTE="eee";22880234]Teitkö sinä sitten lapsia siksi, että saisit imettää ja nukkua lapsen vieressä?[/QUOTE]

en SIKSI mutta teen noita asioita mielelläni koska ne ovat äidin velvollisuus

No ehkä jotkut haluaa LAPSIA, ei vauvoja. Se eka vuosi on aika mitätön osa lapsen koko elämää. Äiti, jota ei imettäminen tai perhepeteily kiinnosta, voi olla sitten taas olla tosi kiinnostunut leikki-ikäisen, pikkukoululaisen tai murrosikäisen kannalta tärkeistä asioista. Mikä varmaan on aikalailla oleellisempaa, nuo ikävaiheet kun kestävät huomattavasti pidempään. Riittävää ruokaa, läheisyyttä ja turvaa vauvan tarpeisiin voi antaa ilman imetystä ja perhepetiäkin.

[QUOTE="vieras";22880299]Mä en voi ottaa mitään karvaista lemmikkieläintä ja ihminenhän on eläin ;)[/QUOTE]

:D :laugh: :popcorn:

Älä naurata, poika nukkuu (omassa huoneessaan) ja pian herää kun hihitän täällä... :p

Mun kotihoidossa oleva imetettävä pikkutaapero nukkuu mun vieressä öisin! Mä luulin, että hyvään äitiyteen vaadittaisiin ihan muita asioita, mutta mahtavaa jos tää riittääkin. Eihän mun tarvitse enää sitten tehdä mitään, lapseni tulevaisuus on rakennettu. :laugh:

[QUOTE="vieras";22880289]No ehkä jotkut haluaa LAPSIA, ei vauvoja. Se eka vuosi on aika mitätön osa lapsen koko elämää. Äiti, jota ei imettäminen tai perhepeteily kiinnosta, voi olla sitten taas olla tosi kiinnostunut leikki-ikäisen, pikkukoululaisen tai murrosikäisen kannalta tärkeistä asioista. Mikä varmaan on aikalailla oleellisempaa, nuo ikävaiheet kun kestävät huomattavasti pidempään. Riittävää ruokaa, läheisyyttä ja turvaa vauvan tarpeisiin voi antaa ilman imetystä ja perhepetiäkin.[/QUOTE]

Siis just näin. :flower: