Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kännypäätön:
Juu ja niitä hemmetin kysleijöitä riittää loputtomiin ja ahdistelijoita

Mulla tyttö täytti joulukuussa 3 ja aijon todellakin olla kotona vielä niin kauan kun voin! Siis tämä on jokasen valinta ja ei kotiäidit kotona makaa pitkin päivää.täällä riittää työtä loputtomiin!
Tämä on jokaisen henkilökohtainen valinta piste.
Mutta tämä kommentti jotenkin pisti silmään, kun työssäkäyvät tekevät ne samat työt, joita kirjoittajalla riittää loputtomiin, työpäivänsä päälle. Kyllä yli 3v. lapsi jo antaa mahdolisuuden makaamiseen päivällä tai shoppailuun tai kavereiden kanssa pihassa pölöttämiseen ja vieläpä olen ollut huomaavinani, että useille kotiäideille on kasvanut käännykkä päähän.
Arvo työssäkävijöillekin. Se onheidän valintansa.
hmmm. jos 3v lapsi menee siinä samassa eikä hänestä koidu mitän ylimääräistä työtä vaan sinä teet aivan samat työt illallla, niin miksi viet lapset hoitoon? voit ottaa aivan hyvin töihin mukaan, jos ei mitään ylimääräistä hommaa tuota lasten hoito vaan työssäkäyvä joka vie lapsensa toisille riesaksi, tekee samat työt kuin itse lapsensa hoitava.
jos kotiäiti makoilee ja juttelee kännnykkään vaikka lapset pyörivät jaloissa, niin sinä voit aivan hyvin mennä töihin ja ottaa sinne leluja eikä niistä sun lapsista mitään vaivaa sulle ole.
niin kauan kuin lapset vie riesaksi toisille, ei todellakaan tee samoja töitä kuin itse lapsensa hoitava. täysin riippumatta minkä ikäisiä lapset ovat.
Koettu on molemmat, ja kyllä kotona olevana pääsee ehdottomasti helpommalla kuin yhdistämällä työn ja kodin ja lapset. Kotona oleminen on etuoikeus ja luonnollisesti lasten parasta siinä ajatellaan, nauttikaa, jotka saatte ja voitte olla kotona!
itsekin olen molemmat kokenut ja mikä vit.un helppouskilpailu tämä elämä on. Minä sanoin vain, että työssä oleva ei tee sen enempää työtä kuin kotiäitikään.
Kyllä on nähtyö työssäkäyviä, jotka on hukassa jos joutuvat yhden päivän olla lastensa kanssa. volyymit katossa ja hermo tiukassa. puhumattakaan että viikon selviäisivät. lasten iästä riippumatta.
lomalla hoitoon niin pääsee helpolla.
ja tämä ei päde kaikkiin mutta ei päde sekään että kaikki kotiäidit makaavat ja puhuvat kännykkään.