miks ahdistus kohtaus ei mee ohi? vai onko jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmmmm

Vieras
Siis voiko mulla ahdistus jatkua koko ajan? kurkkua kuristanut jo eilisen päivän ja viime yön, rintaan pistää. eilen oli ahdistus kohtaus. mut nää muut oireet ei vaan mene ohi. mistä tää johtuu?

ahdistus kohtaus voi kestää tosi kauan jos on paha. mulla ainakin menee joskus viikko kun tuntuu inhottavalle. joskus auttaa kun saa muuta kivaa ajateltavaa. joten nykyään kun ahistus tulee yritän keksiä kivaa tekemistä. se usein auttaa. voimia sinulle. ahdistus on voimia vievää ja elämästä menee vuodessa monta päivää hukkaan. =(

Siis voiko mulla ahdistus jatkua koko ajan? kurkkua kuristanut jo eilisen päivän ja viime yön, rintaan pistää. eilen oli ahdistus kohtaus. mut nää muut oireet ei vaan mene ohi. mistä tää johtuu?

Mulla ihan samaa, nyt aamusta saakka kuristaa kurkkua, mutta en saa sitä pahaa oloa
pois.. tämä on jatkunut jo vuosia. Melkein joka päivä mietin kuinka kauan jaksan.
Ulkoilu aina vähän auttaa ja tietyt liikuntamuodot(rauhalliset, joissa venytellään).

Ahdistus tekee juuri kuvailemiasi oireita. Ei ne mene hetkessä ohitse, vaan kuuluvat osana ahdistukseen.
Tolle Jeesus kommentille en voi kun pudistella päätäni. Ihmisiä ei uskonnoilla pelasteta omilta ongelmiltaan. Päin vastoin, uskonnot vaan sekottaa päätä lisää.

Mulla stressi ja ahdistus jumittavat rintarangan ja se taas aiheuttaa hengenahdistusta ja rintakipua. Apua olen saanut rintarangan venytysliikkeistä. Kannattaa kokeilla, googlettamalla löytyy paljon tietoa asiasta.

Voi ahdistus olla noikin raskasta. Onko sulla yhtään rauhoittavia? Niillä voisit saada tuon putken katki.
Lisää liikuntaa, kirjoita mikä mieltäsi painaa ja tee mieluisia asioita. Kuuntele musiikkia esim niin kovaa ja laula mukana ettet ehdi miettiä ahdistusta.
Voimia sulle.

Pitäsköhän sun kuule ahdistuksinesi hankkiutua mielenterveysammattilaisten juttusille, ehkä terapiaan niin voisit ahdistuksen syitä alkaa miettimään. Suotta vuosia kituuttelet pahan olon kanssa.

Yhteistyössä