Kiva että
Kattiinalla oli leffapäivä sujunut hyvin
Mäkin haluaisin pystyä surutta mässäilemään, mut tällä hetkellä jokainen pulla josta edes haaveilen tuntuu siirtyvän suoraan takapuoleen :kieh: Tyttöä kun imetin niin tosiaan sai syyä ihan reilusti ilman että paisu ja samaa toivon hartaasti nytkin!!
Herkuista puheenollen, kun kerran
Hippitatti puheeksi otti, niin mullakin kyllä vois kahvi(=herkku)hammasta kolottaa ja ihan mielelläni sinne Ramille lähtisin taas
Itseasiassa haaveilin jo että en ottaiskaan tyttöä ollenkaan mukaan, miehelläkin kun on nyt kivasti vapaata ihan viikollakin ja mässäisin kerrankin itsekseni rauhassa ilman et pitää pulla, kakku tai patonki jakaa jonkun pikkuahmatin kanssa! :kieh: En oo ees viittiny niitä ihanimman näkösiä kakkupaloja ottaa kun tyttö on ollut mukana. Sehän vaatis itelleen maistiaisia koko ajan ja jos ei sais niin huuto ois sen mukainen... Jostain syystä tähän asti hyvin toiminut "aikuisten vitamiini" selityskään ei pidä tyttöä enää erossa mun herkuista...
Mäkin muuten oon virallisesti jo äitiyslomalla, vaikka eipä se nyt eroa tähän astisesta kun kotona olen ollut, mut onhan se kiva sanoo olevansa äitiyslomalla!!
Hippitatille onnittelut äitiysloman alkamisesta! Ja muista nyt ottaa ilo irti omasta ajasta ja leporauhasta, se voi olla jonkun ajan päästä vähän vähissä nimittäin
Ja toivottavasti saat neuvola-ajan varattua! Ei kovin vakuuttavaa kyllä ollenkaan tuo sun neuvolan toiminta...
Mä kävin tänää neuvolassa ja kaikki oli ihan normaalisti edelleen. Torstaina sit se äitiyspolin synnytystapa-arvio ja jännittää jo aikalailla... :|