Mikkeliläiset - HUHUU?

  • Viestiketjun aloittaja edelleen harmaana
  • Ensimmäinen viesti
just joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:25 amorsun kirjoitti:
Oon mä ainakin täällä, mut en just nyt tiedä milloin tapaaminen sopii. :wave:
miksi ylipäätään ilmoittaudut näihin tapaamisiin kun sulle ei koskaan sovi. Tuntuu olevan tosi kiirettä. viimeksikin ilmoitit jo etukäteen, että tuli yllättävä este, vaikkei ollu edes tapaamispäivä. Sitte oikeenakin päivänä tuli "yllätys yllätys" este. Joten anna olla jos on niin vaikeaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 18:03 just joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:25 amorsun kirjoitti:
Oon mä ainakin täällä, mut en just nyt tiedä milloin tapaaminen sopii. :wave:
miksi ylipäätään ilmoittaudut näihin tapaamisiin kun sulle ei koskaan sovi. Tuntuu olevan tosi kiirettä. viimeksikin ilmoitit jo etukäteen, että tuli yllättävä este, vaikkei ollu edes tapaamispäivä. Sitte oikeenakin päivänä tuli "yllätys yllätys" este. Joten anna olla jos on niin vaikeaa.
Ei se niin vaikeaa ole, mutta semmoista se elämä on, että välillä on menoa ja sit välillä taas ei.
Ei tommoisesta kannata ottaa hernettä nenään. :eek:
No ei sitten tule jos meitä ei kaivata,ja noin pienestä nostat tommoisen polemiikin, joten se siitä. :/
 
Ja välillä tuntuu että olen siellä ylimääräisenä, kun muut pehelee keskenään ja mulle todella vähän.
Eli olen varmasti vähän ulkopuolinen tossa tapaamisessa.
Kiitos nyt niistä muutamista kerroista.
Toivonmukaan olet nyt tyytyväinen. :x
 
just joo
itse asiassa en ole koskaan sua tavannut tai ollut noissa tapaamisissa, mutta mikkeliläisenä sivusta seuranneena ihmettelen sun tosi läpinäkyvää käytöstä. Eli selkeästi tekosyitä, joita aikuiselta ihmiseltä ei tarvittaisi.
 
Sinä koska aloitit koko jutun.
Siis jo olet epäluuloinen ihminen.
Mulla kun on menoa ollut, mistä sä sen voit tietää onko vai ei.
Ehkä olen saattanut kuulostaa siltä että olen keksinyt kiireet.
Mutta kyllä se on totista totta että mulla on ollut menoa ja sattunut just samalle päivälle.

Kyllä mä sanon suoraan jos en jaksa tai halua tulla tapaamisiin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 18:19 amorsun kirjoitti:
Ja välillä tuntuu että olen siellä ylimääräisenä, kun muut pehelee keskenään ja mulle todella vähän.
Eli olen varmasti vähän ulkopuolinen tossa tapaamisessa.
Kiitos nyt niistä muutamista kerroista.
Toivonmukaan olet nyt tyytyväinen. :x
harmi jos sinulle on jäänyt tuollainen kuva :/ minä olen ainakin yrittänyt jutella kaikille =)
 
Kyllä me tytön kanssa ainakin ollaan edelleen kiinnostuneita osallistumaan tapaamisiin =)
Tosin laskee mielenkiintoa ja nostaa kynnystä lähteä mukaan kun täällä haukutaan ja syytellään immeisiä tuntematta heitä sen paremmin.

Aurinkoista kevättä kaikille :)
 
Mar-i harmaana
moi vaan

minäkin voin tytskyn kanssa tulla esim. Kirkkopuistoon melkeinpä miten vaan - joitakin sovittuja menoja on kalenterissa ylhäällä mutta enimmäkseen vapaata aikaa.

en ole tässä listalla pyörinyt kun tuo meidän neito on vielä vähän pieni puistoilemaan mutta sitäkin on tässä hiljalleen aloiteltu kun tuo kävely alkaa sujua. olen kyllä seuraillut että josko teillä olisi joku päivä ollut sovittuna niin olisin lyöttäytynyt mukaan jos aikatauluun olisi sopinut.

tuolla tulee lähes päivittäin käytyä ulkoilemassa ja mukaan mahtuu!
 
Ihan uteliaisuuttani tuppaudun tähän keskusteluun kyselemään että minkäikäisiä lapsia teillä on ja onko teistä kukaan mahdollisesti odottaja? Ihan vaan sillä kyselen kun itselläni on la 3.8.2006 ja en tunne Mikkelistä ketään jolle olisi tulossa vauva.
 
Moi!

Mä olen palannut työelämään helmikuussa ja firma työllistää ihan mukavasti siinä samalla, mutta toukokuu on näillä näkymin vapaata (paria esittelyä lukuunottamatta) eli jos niille paikoin tapaamista suunnittelette, niin kehtaisiko joku ilmota muakin. Sähköpostia voi laittaa suoraan ssiideri@jippii.fi tai sitten kestovaippainfosta tavoittaa melkein päivittäin yksityisviestillä. :)
 
minävain-89-
onhan täällä mikkeliläisiäkin :) tosin ilmeisesti huomattavasti vanhempia,tai sitten itse olen vaan niin nuori :whistle: esikoista odottelen minäkin,joku tuolla aijemmin ilmottautui odottavaksi myös..rv40+3 tällä hetkellä :)
 

Yhteistyössä