miksi ylipäätään ilmoittaudut näihin tapaamisiin kun sulle ei koskaan sovi. Tuntuu olevan tosi kiirettä. viimeksikin ilmoitit jo etukäteen, että tuli yllättävä este, vaikkei ollu edes tapaamispäivä. Sitte oikeenakin päivänä tuli "yllätys yllätys" este. Joten anna olla jos on niin vaikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:25 amorsun kirjoitti:Oon mä ainakin täällä, mut en just nyt tiedä milloin tapaaminen sopii. :wave:
Ei se niin vaikeaa ole, mutta semmoista se elämä on, että välillä on menoa ja sit välillä taas ei.Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 18:03 just joo kirjoitti:\miksi ylipäätään ilmoittaudut näihin tapaamisiin kun sulle ei koskaan sovi. Tuntuu olevan tosi kiirettä. viimeksikin ilmoitit jo etukäteen, että tuli yllättävä este, vaikkei ollu edes tapaamispäivä. Sitte oikeenakin päivänä tuli "yllätys yllätys" este. Joten anna olla jos on niin vaikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:25 amorsun kirjoitti:Oon mä ainakin täällä, mut en just nyt tiedä milloin tapaaminen sopii. :wave:
harmi jos sinulle on jäänyt tuollainen kuva :/ minä olen ainakin yrittänyt jutella kaikille =)Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 18:19 amorsun kirjoitti:Ja välillä tuntuu että olen siellä ylimääräisenä, kun muut pehelee keskenään ja mulle todella vähän.
Eli olen varmasti vähän ulkopuolinen tossa tapaamisessa.
Kiitos nyt niistä muutamista kerroista.
Toivonmukaan olet nyt tyytyväinen. :x