S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkka:Mitä toi sb12 on? suuvettä?
Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:Kieli puhdistetaan ihan sitä varten tarkoitetulla puhdistajalla. Apteekista saa, ja on hammasharjoja, jonka toisella puolella on puhdistaja. Tarkoitatko tuolla nielun puhdistuksella niitä proppuja? Proput aiheuttavat tai altistavat tulehdukselle. Jauhan näistä, kun mulla on niitä itsellä, siskolla on ja miehellä myös. Ollaan oikein experttejä niiden poistamisessa. Voin laittaa ohjetta jos joku tarvii.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:Kieli puhdistetaan ihan sitä varten tarkoitetulla puhdistajalla. Apteekista saa, ja on hammasharjoja, jonka toisella puolella on puhdistaja. Tarkoitatko tuolla nielun puhdistuksella niitä proppuja? Proput aiheuttavat tai altistavat tulehdukselle. Jauhan näistä, kun mulla on niitä itsellä, siskolla on ja miehellä myös. Ollaan oikein experttejä niiden poistamisessa. Voin laittaa ohjetta jos joku tarvii.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Toi Sb12 tekee aivan järkyn maun suuhun kokopäiväksi, hyih!
Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:No laitetaan. Tää on sit ällöä touhua, mutta minkäs mahtaa... :/ :x
Siskon tyyli on ronkkia varovasti pitkällä jäätelölusikalla (semmosella missä on pieni lusikkaosa) sitä kovaa "korkkia" mikä tulee ulkopuolelle, kun ontelo on täyttynyt sillä pjaskalla. Saattaa olla kovassa. Kun se on irti, painelee siitä vierestä ja kaapii kun sitä tavaraa lähtee tulemaan. Siskolla oli jatkuvasti tulehdusta kurkussa, kunnes lääkäri poisti proput ekan kerran ja sanoi, että johtuu siitä. sen jälkeen sisko on säännöllisesti ronkkinut möhmät pois ja tulehdukset hävinneet.
Mun tyyli on ensin seistä kuumassa suihkussa jonkin aikaa ja sitten ruveta kräkimään niin kovaa kun lähtee. Kuullostaa varmasti mielipuoliselta jos asuu kerrostalossa, mutta en välitä. sitä ei ekaks tuu, mutta sitten lähtee tulemaan. Ronkin ja kräin niin kauan että lähtee kaikki. Ronkin kuitenkin vähemmän, koska yökkään (oksennankin) helposti. En halua, että kiilteet lähtee jokaviikkoisella laattaamisella.