Mikähän siinä on kun lihavat naiset ei osaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
pukeutua. Kuljetaan verkkareissa, naama ihan huolimaton. Kyllä lihavastakin naisesta saa jonkinnäkösen kun vähän panostais pukeutumiseen. Ja hei teille jotka sanotte hanki elämä niin ei tarvi.

Mut mäpäs osaan, vaikka lihava olenkin. Verkkarit on päällä vain lenkkeillessä. Enkä kulje teltoissa, vaan kyllä noissa mun vaatteissa muodotkin erottuu (ihan kun ne ei muuten erottuisi :whistle: :D ).

Nii-i! Ihan samaa kuule oo miettiny että ku ei välitetä itestä. En tie kuule mikä siin on. Ja teinikki kulkee lököfarkuissa tai napapaidoissa. Ja lenkkeilijät tuulipuvuissa. Voi elämän kevät näitä murheita.

murheet on suuret sulla... mutta oletkos ajatellu sitä siltä kantilta että verkkarit yms. voi olla ainoat jotka päälle mahtuu ja sit että "läskien" vaatteet maksaa ihan simona ja on usein tosi kauheita...! mamma mallia.. niin ja eikö muut sitten kulje naama huolimattomana???

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Äläs nyt yleistä. Ei sillä kilojen kanssa ole mitään tekemistä.

Jaa ei? Kumma kun mä olen huomannut että on

Sulla on läskifobia, ja siksi huomaat vain kaikki joilla painoa yli 70kg. Avaapa silmäs ja katso. Epäsiistejä ja tyylitajuttomia tapauksia mahtuu jokaiseen kokoluokkaan.

pukeutua. Kuljetaan verkkareissa, naama ihan huolimaton. Kyllä lihavastakin naisesta saa jonkinnäkösen kun vähän panostais pukeutumiseen. Ja hei teille jotka sanotte hanki elämä niin ei tarvi.

mun mielestä on paljon oksettavampaa nähdä tukeva nainen pikkutopissa josta hyvin näkyy kaikki läskit ja vielä navan kohta näkyy painanteena.. :x Hyi saaaaatana!!!! yök... Ja näitä tulee vastaan joka paikassa...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Äläs nyt yleistä. Ei sillä kilojen kanssa ole mitään tekemistä.

Jaa ei? Kumma kun mä olen huomannut että on

Sulla on läskifobia, ja siksi huomaat vain kaikki joilla painoa yli 70kg. Avaapa silmäs ja katso. Epäsiistejä ja tyylitajuttomia tapauksia mahtuu jokaiseen kokoluokkaan.

Hah, hah. Mä pidän semmosta ihmistä lihavana jonka makkarat pursuu takin läpi, reidet isot ym.. Faktahan se on että laihat ihmiset näyttää kaikissa vermeissä paremmalta kuin l-xxxxxl koko luokat

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

mun mielestä on paljon oksettavampaa nähdä tukeva nainen pikkutopissa josta hyvin näkyy kaikki läskit ja vielä navan kohta näkyy painanteena.. :x Hyi saaaaatana!!!! yök... Ja näitä tulee vastaan joka paikassa...

Vielä oksettavampaa on katsella pikkupoikia, joilla on naama paskanen ja tukka kuin variksen pesä. Kuten sun profiilissasi ja siitä voi päätellä, että tuollaisia kommentteja kirjoittava äiti ja noin huolimaton ei voi olla paljon parempi tapaus kuin vaikka 150-kiloinen tangoissa. :D

jaa..mä en edes omista verkkareita, enkä ikinä lähde ulos meikkaamatta tai epäsiistein hiuksin. Kyllä ne hoikat naiset on ainakin meidän hiekkalaatikon reunalla niitä epäsiisteimmän näköisiä, roikkuvat verkkareissaan velton näköisenä sätkä huulessa, yök.

mä omistan kyl verkkarit, mut ne on niin reikäiset et käytän niitä vain sotkevissa hommissa tai jos on vaara mennä rikki, ei sit harmita. eniten tykkään pitää mustia perushousuja tai farkkuja sekä ihan tavan paitoja.

Uusimmat

Yhteistyössä