V
Vieras
Vieras
pukeutua. Kuljetaan verkkareissa, naama ihan huolimaton. Kyllä lihavastakin naisesta saa jonkinnäkösen kun vähän panostais pukeutumiseen. Ja hei teille jotka sanotte hanki elämä niin ei tarvi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:on sulla murheet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:on sulla murheet![]()
peesaan ja voihan sitä melkein sanoa samaa myös hoikistakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Äläs nyt yleistä. Ei sillä kilojen kanssa ole mitään tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Äläs nyt yleistä. Ei sillä kilojen kanssa ole mitään tekemistä.
Jaa ei? Kumma kun mä olen huomannut että on
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Äläs nyt yleistä. Ei sillä kilojen kanssa ole mitään tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:pukeutua. Kuljetaan verkkareissa, naama ihan huolimaton. Kyllä lihavastakin naisesta saa jonkinnäkösen kun vähän panostais pukeutumiseen. Ja hei teille jotka sanotte hanki elämä niin ei tarvi.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Äläs nyt yleistä. Ei sillä kilojen kanssa ole mitään tekemistä.
Sulla on läskifobia, ja siksi huomaat vain kaikki joilla painoa yli 70kg. Avaapa silmäs ja katso. Epäsiistejä ja tyylitajuttomia tapauksia mahtuu jokaiseen kokoluokkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:on sulla murheet![]()
peesaan ja voihan sitä melkein sanoa samaa myös hoikistakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:pukeutua. Kuljetaan verkkareissa, naama ihan huolimaton. Kyllä lihavastakin naisesta saa jonkinnäkösen kun vähän panostais pukeutumiseen. Ja hei teille jotka sanotte hanki elämä niin ei tarvi.
mun mielestä on paljon oksettavampaa nähdä tukeva nainen pikkutopissa josta hyvin näkyy kaikki läskit ja vielä navan kohta näkyy painanteena.. :x Hyi saaaaatana!!!! yök... Ja näitä tulee vastaan joka paikassa...