Mikähän siinä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justjoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Justjoo

Vieras
Käyn mielelläni lasten kanssa puistossa jo ihan senkin takia, että voisin vaikka vaihtaa ajatuksia muiden äitien kans. Toki ensisijaisesti et lapsi pääsee leikkimään. Saan kyllä olla ihan rauhassa, ettei kukaan tule juttelemaan mun kans ja sit jos menen jonkun äidin kans puhumaan, ni ei ne paljoa kyllä puhu. Mietin tätä parin ystäväni kans ja tultiin siihen tulokseen et mä olen varmaan liian sosiaalinen ihminen, et muut häkeltyy vähän siitä kun mä rupean puhumaan. Mä kyl olen luullut että puistossa voi puhua vaikka lapsista tai synnytyksestä. Ja sama juttu on kun vien lasta kerhoon ni yritän siinä iskeä juttua muiden kans. Mut yleensä ne miehet vaan juttelee mun kanssa. Olis kiva saada uusia tuttavuuksia jotka on samassa elämäntilanteessa. Mutta ehkä haluan sitä turhaan. Moni muukin ystäväni on samaa mieltä tästä asiasta.

Mä kans kuulun tohon porukkaan että olen liian sosiaalinen :whistle:
Itse tällä paikkakunnalla en ole asunut kuin reilun vuoden ja huomaa että puistoissa omat piirinsä. Ei ne paljoa mulle "vieraalle" puhele.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Itse tällä paikkakunnalla en ole asunut kuin reilun vuoden ja huomaa että puistoissa omat piirinsä. Ei ne paljoa mulle "vieraalle" puhele.

Pakko nyt kysyy et missä päin asustelet? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:

Pakko nyt kysyy et missä päin asustelet? :)

Järvenpäässä :D

Yhteistyössä