Mikähän pöpö /tauti mulla jyllää...kun tuntuu ettei millään helpota..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toivo"

Vieras
torstaina nousi kuume, ja samalla tuli pää julmetun kipeäksi, niin kipeäksi että alkoi tehdä myös huonoaoloa. Myös koko kroppa oli kuin jyrän alle jäänyt ja siis ihan joka paikkaa särki. Oksentamassakin kävin yöllä (omalla avustuksella) joka helpotti oloa hieman. Seuraavana päivänä jatkui sama homma, ainut että pää ei enää ollut niin kipeä, mutta oli kuumetta yli 38 astetta ja joka paikkaa särki.

Seuraavana päivänä olo alkoi helpottamaan, mutta ruoka ei maistunut, ekä mitään tehnyt mieli. Nyt sitten kun eilen vihdoin olen hieman jo pystynyt syömään, on mahani aivan sekaisin. Ja kaikki huipentui siihen että vietin yön sitten kylppärin lattialla, kun maha oli aivan vesiripulilla loppujen lopuksi...

Nyt tuntuu että uskaltaako enää edes syödä.. ja mitä siis kannattaisi syödä? Olen ottanut eilen jo semmoisen maitohappobakteeri tabun, ja joka päivä juonut semmoisen gefilus- jugurttijuoman..

Mun miehellä oli viikonloppuna aivan sama tauti. Iski yht'äkkiä ja veto täysin pois. Mietittiin myös josko olis johtunut ruuasta, mutta syötiin koko poppoo samaa ja kukaan muu perheestä ei sairastunut. Joku pöpö siis jyllää.....

Yhteistyössä