mikähän kauhuelokuva tää sit vois olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Siinä niinkun pimeässä liikkuu joku hirviö. Että kun lapselta on lähtenyt ensihammas, niin sitä tulee hakemaan tämä "keiju". Ja jos lapsi silloin peiton alta kurkkaa, niin tämä "keiju" vainoaa sitä lasta ja tappaa. Yksi mies on siitä selvinnyt, koska ei ole ikinä pimeässä. Sitten se olio alkaa jahtaamaan sitä ja sen miehen jonkun tyttökaverin veljeä. Ja ne hyppii sitten taskulamppujen kanssa valoläikästä toiseen majakalla pakoon ja polttaa koko "keijun" päreiksi. Se oli niinkun joku hammaskeijusta ja sängynalusmöröistä mukailtu.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://www.imdb.com/title/tt0282209/ ?

Tämäpä se, eli darkness falls. Oli kyllä hyvä. Paitsi jos sen katsoo huumorimielessä, niin sit ehdottomasti söpö raavas mies pomppimassa taskulampun kanssa pakoon hammaskeijua ja vielä tyttöystävä mukana on vähintäänkin huvittavaa katsottavaa... :whistle:

Mutta suosittelen, jos ei anna yksityiskohtien häiritä, loistava kauhuelokuva!

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://www.imdb.com/title/tt0282209/ ?

Tämäpä se, eli darkness falls. Oli kyllä hyvä. Paitsi jos sen katsoo huumorimielessä, niin sit ehdottomasti söpö raavas mies pomppimassa taskulampun kanssa pakoon hammaskeijua ja vielä tyttöystävä mukana on vähintäänkin huvittavaa katsottavaa... :whistle:

Mutta suosittelen, jos ei anna yksityiskohtien häiritä, loistava kauhuelokuva!

Kiitos vinkistä. :) IMDB on fiksu, löyty toi kun pistin hakuun tooth fairy. :D

Mun mielestä se oli kyllä aivan tajuttoman huono leffa..Ja tosiaan tuli joo vissiin tv1000 jokunen aika sitte..

Mutta taas tykkäsin Dark Water leffasta..siitä japanilaisesta versiosta enemmän kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Mun mielestä se oli kyllä aivan tajuttoman huono leffa..Ja tosiaan tuli joo vissiin tv1000 jokunen aika sitte..

Riippuu ihan täysin siitä millä mielellä sitä katsoo. Ei kauheen vakavana kandee tuota kyllä katsella. Makuasioista ei voi kiistellä. :saint:

Sivu huomautus.......... Yks maailman huonnoimmista kauhuelokuvista on ehdottomasti KAW .. yuk. Toinen mikä on herättänyt suurta huvittuneisuutta on kohta ilmestyvä Black Sheep.. Kannattaa käydä vilkaisees netis trailerit :D

Riippuu ihan täysin siitä millä mielellä sitä katsoo. Ei kauheen vakavana kandee tuota kyllä katsella. Makuasioista ei voi kiistellä. :saint:

Naulan kantaan.Mä olen muutenki melko kriittinen kauhuleffojen kanssa,tykkään iha mielettömästi kattoo niitä mut harva saa oikeesti kylmiä väreitä menemään tai mitään.Mielummin luen kauhukirjoja. :)

Naulan kantaan.Mä olen muutenki melko kriittinen kauhuleffojen kanssa,tykkään iha mielettömästi kattoo niitä mut harva saa oikeesti kylmiä väreitä menemään tai mitään.Mielummin luen kauhukirjoja. :)

Mä olin kanssa aina ennen tosi kriittinen, mut enää ei viiti. Ei yksinkeratsesti ole tarpeeksi tasokkaita leffoja tarpeeks mun leffannälkääni, niin pakko laskea rimaa.

Mä olin kanssa aina ennen tosi kriittinen, mut enää ei viiti. Ei yksinkeratsesti ole tarpeeksi tasokkaita leffoja tarpeeks mun leffannälkääni, niin pakko laskea rimaa.

Mun pitäs kyllä kans tehä samainen rimanlasku..Paha tapa vaan olla niin tarkka pikkuasioitten kanssa aina..