minä
Voiko isosisarukselle 10 vuotta sitten ostettua kaukaloa käyttää vauvalla tänäpäivänä? Ostettiin siis uutena liikkeestä.
Kiitos =)
Kiitos =)
O.K . Harmi. Heitänkö siis roskiin tuon (päällisin puolin ) uudelta näyttävän istuimen vai vienkö kirpalle?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No ei todellakaan!! Max. 5 vuotta on se raja ja sen jälkeen alkaa osat hapertua. Ja voiko edes 10 vuotta vanha istuin olla turvallinen?!
ja niin sanoo kuka? mistä tää sun tieto 5 vuodesta on peräisin? Ihan oikeestiko näin??Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No ei todellakaan!! Max. 5 vuotta on se raja ja sen jälkeen alkaa osat hapertua. Ja voiko edes 10 vuotta vanha istuin olla turvallinen?!
Minä heittäisin roskiin. En kehtaisi myydä istuinta, joka ei ole turvallinen. Mieti nyt itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:O.K . Harmi. Heitänkö siis roskiin tuon (päällisin puolin ) uudelta näyttävän istuimen vai vienkö kirpalle?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No ei todellakaan!! Max. 5 vuotta on se raja ja sen jälkeen alkaa osat hapertua. Ja voiko edes 10 vuotta vanha istuin olla turvallinen?!
Niin...No sitä minä tässä nyt yritän kuumeisesti selvittää ...Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:täh? ja miksikä ei voisi? on me ainakin käytetty 12 vuotta vanhaa.
Tottakai on parempi, mutta minkälainen idiootti tinkii lapsensa turvallisuudesta? Saa niitä uusiakin (tai vähän nuorempi käytettyjä) halvalla! Ei voi olla hinnasta kiinni. Minä esim myin alle vuoden vanhaa turvakaukaloa jalustalla eikä kukaan ostanut edes 50 eurolla...Alkuperäinen kirjoittaja minä:Niin...No sitä minä tässä nyt yritän kuumeisesti selvittää ...Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:täh? ja miksikä ei voisi? on me ainakin käytetty 12 vuotta vanhaa.
Kyseinen kaukalo on ollut sisaruksella käytössä n puoli vuotta. Uutena siis meille ostettu. Täysin uudenveroinen päällisin puolin, mutta jollei enää ole turvallinen, niin pitää ostaa uusi. Mutta mihin tuon vanhan laitan? Sääli roskiin heittää...Mutta ei kai sitä kukaa ostakaan.
Toisaalta kai 10 vuotta vanha kaukalo on parempi kuin ei kaukaloa ollenkaan...
Siis MIKSI se tuolla varastossa hyvin pakattuna menee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko kukaan edes väittää että 10 vuotta vanha istuin näyttää uudelta?!
laitapa kuva niin katotaan!!
Musta toi 5 vuoden käyttöraja on käytössä vakuutusyhtiöilläkin, jotka ei kyllä hyödy hevon sanonko mitä lasten turvalaitteiden myynnistä... Mutta siitä hyötyvät, että lapset säilyvät hengissä tai vahingoittumina.Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä oon sitä mieltä, että se 5v käyttöraja on vain, jotta saataisiin enemmän uusia muutyä. Toki se uusi on turvallisempi, mutta tuskin 1v käytössä ollut 10v vanha ihan hyödytönkään on.
no tuskimpa se käyttämättömänä mihinkään hapertuu!!!! eli sulla on ollu istuin varastossa 10 vuotta eikä kertaakaan käytetty niin sekö on sitten roskikseen laitettava?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No ei todellakaan!! Max. 5 vuotta on se raja ja sen jälkeen alkaa osat hapertua. Ja voiko edes 10 vuotta vanha istuin olla turvallinen?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:Tottakai on parempi, mutta minkälainen idiootti tinkii lapsensa turvallisuudesta? Saa niitä uusiakin (tai vähän nuorempi käytettyjä) halvalla! Ei voi olla hinnasta kiinni. Minä esim myin alle vuoden vanhaa turvakaukaloa jalustalla eikä kukaan ostanut edes 50 eurolla...Alkuperäinen kirjoittaja minä:Niin...No sitä minä tässä nyt yritän kuumeisesti selvittää ...Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:täh? ja miksikä ei voisi? on me ainakin käytetty 12 vuotta vanhaa.
Kyseinen kaukalo on ollut sisaruksella käytössä n puoli vuotta. Uutena siis meille ostettu. Täysin uudenveroinen päällisin puolin, mutta jollei enää ole turvallinen, niin pitää ostaa uusi. Mutta mihin tuon vanhan laitan? Sääli roskiin heittää...Mutta ei kai sitä kukaa ostakaan.
Toisaalta kai 10 vuotta vanha kaukalo on parempi kuin ei kaukaloa ollenkaan...
No tottakai ostetaan uusi, jos tarvitsee! Älä nyt hiilly .Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:Tottakai on parempi, mutta minkälainen idiootti tinkii lapsensa turvallisuudesta? Saa niitä uusiakin (tai vähän nuorempi käytettyjä) halvalla! Ei voi olla hinnasta kiinni. Minä esim myin alle vuoden vanhaa turvakaukaloa jalustalla eikä kukaan ostanut edes 50 eurolla...
Kuka ääliö nyt säilyttää istuinta 10 vuotta???Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:no tuskimpa se käyttämättömänä mihinkään hapertuu!!!! eli sulla on ollu istuin varastossa 10 vuotta eikä kertaakaan käytetty niin sekö on sitten roskikseen laitettava?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No ei todellakaan!! Max. 5 vuotta on se raja ja sen jälkeen alkaa osat hapertua. Ja voiko edes 10 vuotta vanha istuin olla turvallinen?!
Uuden näköinen kun ei ole uusi!! Vai ulkonäölläkö sä vertaat turvallisuuutta?Alkuperäinen kirjoittaja minä:No tottakai ostetaan uusi, jos tarvitsee! Älä nyt hiilly .Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:Tottakai on parempi, mutta minkälainen idiootti tinkii lapsensa turvallisuudesta? Saa niitä uusiakin (tai vähän nuorempi käytettyjä) halvalla! Ei voi olla hinnasta kiinni. Minä esim myin alle vuoden vanhaa turvakaukaloa jalustalla eikä kukaan ostanut edes 50 eurolla...
Mietin sitten tuon ihan uuden näköisen sisaruksen kaukalon jatkoa, että heivaanko sen roskiin vai vienkö kirpalle jollekin, jolla EI OLE rahaa ja haluaa mieluummin kaukalon edullisesti ja vaikka vanhankin ilman kuin kaukaloa ollenkaan..