Mikä voi aiheuttaa tällaista, tajuan yhtäkkiä etten ole syönyt tuntikausiin.

• Viestiketjun aloittaja syömätön
  • Ensimmäinen viesti
syömätön
En ole raskaana, ei suuria elämänmuutoksia, ei mitään sairauksia mitkä selittäisi tän, tällaista ei ole ennen ollut ja mulle tulee tosi huono olo jos en syö usein pieniä annoksia. Paitsi nyt.
Menty jo pari viikkoo sillain, että yhtäkkiä havahdun siihen etten ole syönyt pitkään aikaan.
Eilen söin
-aamupala karjalanpiirakka täytteineen, kahvia.
-3 tuntia siitä hernekeittoa ja leipä.
-4 tuntia siitä possunpihvi ja salaattia.
-illalla join yhden siiderin.

Tänään olen herännyt klo8, käynyt aamulenkillä, istunut tässä ja tajusin tuossa kun lapsi heräsi ja alkoi aamupalalle, että mulla ei ole nälkä! Ja tuo possupihvin syöminen tapahtui eilen joskus klo16-17.

Sit ajattelin et meen tekeen itelleni kans jotain, mut ei oo yhtään nälkä eikä maistu!! Ei oo koskaan ollu tämmöstä...

"vieras"
no minulla voi mennä mukvan puuhan parissa päiväkin etten muista huumassa syödä tai juoda, tekeminen vie ajantajun täydellisesti.Tosin nyt kun on lapsi niin ei niin usein enään tapahdu, kun on pakko olla säännöilliset ruokailut lapsella, mutta jos yksin olen ja puuhailen omiani niin näinpä käy. Eikä siinä sn ihmeempää vaivaa taustalla ole, aikuinen ei nälkään tuossa ajassa kuole eikä näemmä janoonkaan.

Yhteistyössä