Mikä vikana

  • Viestiketjun aloittaja terho
  • Ensimmäinen viesti
terho
Minä en enää ymmärrä teidän vihaanne. Mitä pahaa alle 20-vuotias odottaja / äiti on teille tehnyt.... Minä kunniotan nuoria, jotka uskaltavat jo nuorena olla äitejä / vanhempia. Älä syyllistä jos et tiedä / tunne
 
Samaaa ihmettelen minäkin. Noh, kai se on vain jotenkin vaikeaa hyväksyä, että joku nuorella iällä saa lapsen. Täälläkään ei kauheasti huvita keskustella kun koko ajan provoja ja haukkumisia saa lukea. :\|
 
EI minkään ole vikana jos alle 20-vuotias nuori saa lapsen, mutta jos 13-vuotias lapsi saa vauvan ja pian kohta taas toisen, ni siinä on jokin mikä mättää! Ei lapsen tarvitse vielä saada lasta, vaan se kuuluu kuitenkin aikuisille tai nuorille aikuisille!! Luulen, että ainakin tuossa äskeisessä kirjoituksessa aiheutti ärsytystä vielä se, mitä tämä tyttö kertoi lasten isistään.. Toinen oli 22-vuotias eikä hän oo nähnyt sitä yli vuoteen ja toinen 18-vuotias, kaveri... Voi lapsi raukkaa. Ja tyttö asuu lapsensa kanssa äitinsä luona.. Eli miettikääpä tilannetta tarkemmin. Mä en ainakaa ihmettele yhtään mikä kirjoituksessa saa äidit närkästymään..
 
lörö
joo en ihmettele minäkään miks täälä jotkut aiheet saa ihmiset niin "hyökkäävästi" ilmaisemaan asiansa,sillä todellakin lapsi saa lapsen aiheet ovat kamalia ja herättää voimakkaita mielipiteitä! mutta se ei tarkoita sitä että täälä silti tarttee alkaa haukkumaan nuoria äitejä eli alle 20vuotiaita...varmasti hyviä äitejä sellaset 17-20vuotiaat mut tosiaanki noi murkkuikäset äidit on liian nuoria ja sekin on myönnettävä!vaikka turha sitä täälä on paasata,tuskin ne lapsukaiset siitä mitään oppii! :headwall: asialliset nuoret äidit keskustelkoot ihan rauhassa täälä palstalla ja toivottavasti saavat asiallisia vastauksiakin =)
 
mirella-88
kyllä mäkin toisaalta ymmärrän,että miksi vanhemmat äidit närkästyy ku joku nuoriäitii krtoilee...mutta hei -elämä on.......ei kannata ottaa kaikkien puheita niin tosissaan=)....itse olin juuri täyttänyt 17 kun esikoinen tuli maailmaa ihmettelemään...nyt tyttö vuoden ja kaikki menny ihan mukavasti...
 

Yhteistyössä