Mikä vika sotkan ym. huonekaluissa on?

• Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti
tehdastyöläisen tytär
Ootteko te nyt ihan ajan tasalla ton lastulevyn kanssa. Meille ostettiin vasta uusi kirjahylly. On kotimaisen valmistajan eikä ihan halpa. Itse asiassa lähes vastaava saman valmistajan kokopuinen hylly olisi ollut halvempi kuin tämä, joka on huonekalulevyä.

Isältä sitten kysäisin miten huonekalulevy voi olla kalliimpaa kuin koko puu ja hänen mielestään se on kestävämpää kuin massiivipuu, vaikka siis tavallaan lastulevyä onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tehdastyöläisen tytär:
Ootteko te nyt ihan ajan tasalla ton lastulevyn kanssa. Meille ostettiin vasta uusi kirjahylly. On kotimaisen valmistajan eikä ihan halpa. Itse asiassa lähes vastaava saman valmistajan kokopuinen hylly olisi ollut halvempi kuin tämä, joka on huonekalulevyä.

Isältä sitten kysäisin miten huonekalulevy voi olla kalliimpaa kuin koko puu ja hänen mielestään se on kestävämpää kuin massiivipuu, vaikka siis tavallaan lastulevyä onkin.
Mulla on yksi lastulevykirjahylly levinnyt ja toista ei tule. Se hylly ei ollut mikään ihan halpa ja iskusta ostettu. Mutta sen jälkeen en enää lastulevyisiä osta.

voisiko joku selittää
miksi noita lastulevyhuonekaluja haukutaan, kun tulevat sotkasta.

Mutta ihmiset maksavat mielettömiä summia lastulevyhuonekaluista, kun ne ovat à la muurame tai à la lundia tai à la alvar aalto keittiönpöytiä ym.

Ihan uteliaisuuttani kyselen, koska olen aika lailla varma, että muuramesängyt tai aaltohuonekalut tai lundia ei ole mitän muuta kuin lastulevyä. ei ainakaan muurame tai aalto mitään kokopuuta ole.

Olisi kiva tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja tehdastyöläisen tytär:

No meillä on sekä lastulevy- että mdf-levykalusteet notkolla aika pahasti.

tehdastyöläisen tytär
Alkuperäinen kirjoittaja voisiko joku selittää:
miksi noita lastulevyhuonekaluja haukutaan, kun tulevat sotkasta.

Mutta ihmiset maksavat mielettömiä summia lastulevyhuonekaluista, kun ne ovat à la muurame tai à la lundia tai à la alvar aalto keittiönpöytiä ym.

Ihan uteliaisuuttani kyselen, koska olen aika lailla varma, että muuramesängyt tai aaltohuonekalut tai lundia ei ole mitän muuta kuin lastulevyä. ei ainakaan muurame tai aalto mitään kokopuuta ole.

Olisi kiva tietää.
No niin, niin. Mutta lastulevyäkin on montaa laatua ;) Oikeesti tosiaan massiivipuinen hylly helposti vetää kieroon ajan kuluessa. En minäkään jyskin huonekaluja kovin hyvinä pidä. Sotkan mööpeleistä osa on hyvää osa heikompaa laatua. Henk. koht. liputan kotimaiselle työlle. Ainakin takuut pelaa jos tulee valittamista.

Jyskistä ostimme yöpöydät ja se oli elämämme yksi pahimmista ostosvirheistä.. kun kokosimme ekaa, huomasimme, että laatikko ei toimi eli on todella tiukka.. sitä saa kahdella kädellä kiskoa ja samalla kuitenkin koko yöpöytä meinaa kaatua.. sit ku kokosin sen toisen, laitoin laatikon paikoilleen ennen kuin kiristin sivulaudat kiinni ja se toimii juuri ja juuri.. sekään laatikko ei helposti aukea.. eli teimme pahan virheen, ku menin asioimaan Jyskiin.. olisi sittenkin pitänyt ostaa sotkasta vähän kalliimmat, mut ne olisivat varmaan toimineet paremmin..

Yhteistyössä