Mikä vika sotkan ym. huonekaluissa on?

• Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Ne on yleensä huonolaatuisia, just jotain lastulevyä. Ne ei oo minkään näköisiä ja ne on niin persoonattomia. Yäk.
Tämän kun saisi äijän päähän iskostettua...Tekisi niin mieli ajaa puskutraktorilla meidän "keski-ikä-lookia" olevat olkkarin huonekalut nurin vaikka meillä ei Sotkasta ostettua kalusteita olekaan. On vaan samannäköisiä ja -oloisia kuin Sotkan kalusteet.
Mistä ne on sitten ostettu? Mikä liike myy "keski-ikä lookia"?
Oli joku pohjanmaalainen huonekaluliike Helsingistä mistä ostettiin noi kalusteet joskus 10v sitten. En muista liikkeen nimeä. Itäkeskuksessa se liike oli Turunlinnantiellä. Onneksi ei ole tarvinnut kokoaikaa näitä kalusteita katsella kun ovat olleet varastossa ulkomailla asumisen ajan. (Siellä kun lastulevy turpoaa ilmankosteuden ansiosta).
Olisko se kenties tää?

http://www.sohvamiehet.fi/index.html

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Ne on yleensä huonolaatuisia, just jotain lastulevyä. Ne ei oo minkään näköisiä ja ne on niin persoonattomia. Yäk.
Tämän kun saisi äijän päähän iskostettua...Tekisi niin mieli ajaa puskutraktorilla meidän "keski-ikä-lookia" olevat olkkarin huonekalut nurin vaikka meillä ei Sotkasta ostettua kalusteita olekaan. On vaan samannäköisiä ja -oloisia kuin Sotkan kalusteet.
Mistä ne on sitten ostettu? Mikä liike myy "keski-ikä lookia"?
Oli joku pohjanmaalainen huonekaluliike Helsingistä mistä ostettiin noi kalusteet joskus 10v sitten. En muista liikkeen nimeä. Itäkeskuksessa se liike oli Turunlinnantiellä. Onneksi ei ole tarvinnut kokoaikaa näitä kalusteita katsella kun ovat olleet varastossa ulkomailla asumisen ajan. (Siellä kun lastulevy turpoaa ilmankosteuden ansiosta).
Olisko se kenties tää?

http://www.sohvamiehet.fi/index.html
On tuo liike.

The titityy
Minulla ollut Sotkan kirjahylly jo 10 vuotta ja kestänyt monta muuttoa, purkua ja kasausta.
Kyllästynyt tosin olen jo tänä aikana ja voisin hakata kirveellä polttopuiksi.. :whistle:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
meilt löytyy sotkasta ostettui kalusteita ja ihan hyviä ja kestäviä ovat,ei valittamista.jos niitä sanotaan junttihuonekaluiks,niin ollaan myö sitten oikein junttiperhe kun meillä niitä on. :)
samoin! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Loreliina:
jyskistä ja sotkasta mitä ostettu kaikki jollain tapaa hajonnu :headwall: :headwall: esim hyllyjä ja ruokapöytiä en noista osta ikinä, mielummin säästän rahaa et saa kerralla kunnollisen ku ostaa noista ni hajoo parin vuoden sisään et joutuu taas ostaa uuden... :kieh:
No meillä on Sotkasta iso ruokaryhmä. Ikää sillä jo kohta 6vuotta, eikä siis niin pienintäkään vikaa!!Sotkasta jenkkisänky, likan 120cm runkopatja, eikä mitään vikaa! Sotkasta arkkusohvapöytä, ei vikaa, Sotkan kolupöytiä, lipastoja vaatekaappeja,ei mittään vikkaa.Jyskistä apteekkarinlipasto, ja keittiön vitriinikaappi, eikä pienintäkään vikaa.Löytyy myös Ikean vessakalusteet,Ikean tv-taso ja hyllyjä.Eikä vikkaa.. Mutta juntteja me mitä ilmeisemmin ollaan! :D

jees
Meillä on tälläinen:

http://62.44.243.30/sotka/index.php?sivu=1&tuoteryhma=9

Taitaa olla ainoa sotkan tuote, mutta tykkään tuosta älyttömästi. Mä oon varmaan jotenkin köyhä, mutta kyllä musta tuo melkein 200e lipasto ei oo halpa, varsinkaan kun siellä on "vain" vauvan vaatteet.

jees
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Meillä on tälläinen:

Taitaa olla ainoa sotkan tuote, mutta tykkään tuosta älyttömästi. Mä oon varmaan jotenkin köyhä, mutta kyllä musta tuo melkein 200e lipasto ei oo halpa, varsinkaan kun siellä on "vain" vauvan vaatteet.
Jaa, eipä se näy suoraan. No tuo 3 alin.

äiti täälläkin
Meillä on tälläinen:

Meillä samanlainen eteisessä. Täynnä villasukkia, lapasia ja lakkeja. Tosin männyn värisenä.

äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä on tälläinen:

Meillä samanlainen eteisessä. Täynnä villasukkia, lapasia ja lakkeja. Tosin männyn värisenä.
No ei sitten sama. Meillä tuo ylimmäinen.

näin
meillä on sotkan pala kirjahylly rosso ja on tosi kivan näköinen ja ihan kestävä. Itsehän se joutuu kokoamaan joten olisko kokoajassa vika jos ei kestä. meillä mies huolellisesti liimasi kaikki puuosat kiinni ei laittanut pelkästään niillä tapeilla. Ja ei meillä vaan kukaan kirjahyllyä niin runtele että se ei kestäis, siinähän se seisoo seinan b vieressä eikä kukaan hypi päällä. meillä on vitriini ja matalaa tasoa useampi osa. maksoi noin 600 euroa koko juttu. sitten meillä on muutama entisöity huonekalu tuolia, pöytiä ym. Kaikki vieraat aina kehuvat niitä ja ovat tosi kivan näköisiä. halvallakin saa kun viitsii itse laittaa ja tehdä ja käyttää luovuuttaa. Kaikki kallis ei aina ole hyvännäköistä. sohvakaluste on pohjamaan- kalusteesta. ihan jees.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
meillä on just melkein samanlainen ku toi mutta siinä on kangasverhoilu ja puuta noissa käsinojien päässä..ainiin ja lastulevyä ei löydy :whistle:

minä taas en tykkää massiivisista huonekaluista ja tästä en yhtään. mutta makuasioista ei voi kiistellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
http://62.44.243.30/sotka/index.php?t1=1&etsittava=aleksis&Submit=Hae

Esim. tuo aleksis-sarja on massiivimäntyä.
En mä tykkää männynvärisistäkään huonekaluista. Lundia menee just kun se on kuultolakattu.
En mäkään yleensä, noista meillä asustaa tuo tv-taso täyspetsatun värisenä, mutta ei juuri siinä käytössä, vaan eteiskalusteena =)

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
meillä on just melkein samanlainen ku toi mutta siinä on kangasverhoilu ja puuta noissa käsinojien päässä..ainiin ja lastulevyä ei löydy :whistle:

minä taas en tykkää massiivisista huonekaluista ja tästä en yhtään. mutta makuasioista ei voi kiistellä.
Minäkään en voi sille mitään, että nämä ovat minusta ihan kamalan rumia. Niissä voi olla ihana istua, mutta koti olisi kyllä minusta ihan pilalla, jos tuommoinen hökötys seisoisi olkkarissa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Runkopatja sängyt on todella huonoja. Mulla uppos polvi sängyn sisuksiin. Sit yhellä tutulla alkoi jouset törröttämään.
No, kait niitäkin sit on maanantaipainoksia. Meillä tosiaan likalla sellanen, ja meillä itellä Sotkan jenkkisänky, ja todella hyvinä ovat pysyneet. Jenkkisängyllä ikää nyt kohta 7 vuotta ja runkopatjalla 5 vuotta.

mitenlie
Meillä on ainakin sotkasta ostettu täyspuinen ruokapöytä ja tuolit. Pöytä on paljon parempi laatuinen kuin askosta ostamamme toinen pöytä. molemmat ovat jatkettavia, sotkan pöydässä jatkos on tukevasti kiinni askon pöydässä hempula kiinnitys, pöytä on notkolla, koska jatkoksen kiinnitys antaa myöten. myös pinta askon pöydässä huonompi kuin sotkan (askon pöydän pinta naarmuilla, pöydällä ikää vajaa vuosi sotkan pinta ok, pöydällä ikää n kolme vuotta)
hinta molemmissa lähes sama, asko n 100? kallimpi...

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

tarkoitin että se on ton mallinen ja kangaspäällyste,väri on aivan toinen kun tuossa,mutta tosiaan,makuasioista ei voi kiistellä :D

Juuri ne lastulevyt muakin häiritsee. En tykkää kertakäyttötavarasta muutenkaan. Jos haluan nopeasti hankkiutua muutamasta satasesta eroon, käy se kätevämmin polttamalla setelit takassa kuin noutamalla jokin lastulevy-vaahtomuovihirvitys murenemaan olkkarin nurkkaan pariksi vuodeksi.

Pitäiskö mun nyt vielä lisätä, että jotkin Sotkan ym. huonekalut ovat kyllä kivan näköisiä eli siitä en nyt sano mitään vaan ainoastaan laadusta ja kestävyydestä.

Yhteistyössä