vieras
no eihän ne kaikki lastulevyä ole, yhtälailla niitä lastulevyhirvityksiä saa muistakin huonekalu kaupoista..
Olisko se kenties tää?Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Oli joku pohjanmaalainen huonekaluliike Helsingistä mistä ostettiin noi kalusteet joskus 10v sitten. En muista liikkeen nimeä. Itäkeskuksessa se liike oli Turunlinnantiellä. Onneksi ei ole tarvinnut kokoaikaa näitä kalusteita katsella kun ovat olleet varastossa ulkomailla asumisen ajan. (Siellä kun lastulevy turpoaa ilmankosteuden ansiosta).Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Mistä ne on sitten ostettu? Mikä liike myy "keski-ikä lookia"?Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Tämän kun saisi äijän päähän iskostettua...Tekisi niin mieli ajaa puskutraktorilla meidän "keski-ikä-lookia" olevat olkkarin huonekalut nurin vaikka meillä ei Sotkasta ostettua kalusteita olekaan. On vaan samannäköisiä ja -oloisia kuin Sotkan kalusteet.Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Ne on yleensä huonolaatuisia, just jotain lastulevyä. Ne ei oo minkään näköisiä ja ne on niin persoonattomia. Yäk.
Eipä ole kun tekee itse tai teettää ne kalustepuusepällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no eihän ne kaikki lastulevyä ole, yhtälailla niitä lastulevyhirvityksiä saa muistakin huonekalu kaupoista..
On tuo liike.Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Olisko se kenties tää?Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Oli joku pohjanmaalainen huonekaluliike Helsingistä mistä ostettiin noi kalusteet joskus 10v sitten. En muista liikkeen nimeä. Itäkeskuksessa se liike oli Turunlinnantiellä. Onneksi ei ole tarvinnut kokoaikaa näitä kalusteita katsella kun ovat olleet varastossa ulkomailla asumisen ajan. (Siellä kun lastulevy turpoaa ilmankosteuden ansiosta).Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Mistä ne on sitten ostettu? Mikä liike myy "keski-ikä lookia"?Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Tämän kun saisi äijän päähän iskostettua...Tekisi niin mieli ajaa puskutraktorilla meidän "keski-ikä-lookia" olevat olkkarin huonekalut nurin vaikka meillä ei Sotkasta ostettua kalusteita olekaan. On vaan samannäköisiä ja -oloisia kuin Sotkan kalusteet.Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Ne on yleensä huonolaatuisia, just jotain lastulevyä. Ne ei oo minkään näköisiä ja ne on niin persoonattomia. Yäk.
http://www.sohvamiehet.fi/index.html
Joo pitää vissiin ottaa vasara ja naula käteen kun ei oo varaa kuitenkaan joka huonekalua kalustepuusepällä teetättääAlkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Eipä ole kun tekee itse tai teettää ne kalustepuusepällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no eihän ne kaikki lastulevyä ole, yhtälailla niitä lastulevyhirvityksiä saa muistakin huonekalu kaupoista..
samoin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meilt löytyy sotkasta ostettui kalusteita ja ihan hyviä ja kestäviä ovat,ei valittamista.jos niitä sanotaan junttihuonekaluiks,niin ollaan myö sitten oikein junttiperhe kun meillä niitä on.
No meillä on Sotkasta iso ruokaryhmä. Ikää sillä jo kohta 6vuotta, eikä siis niin pienintäkään vikaa!!Sotkasta jenkkisänky, likan 120cm runkopatja, eikä mitään vikaa! Sotkasta arkkusohvapöytä, ei vikaa, Sotkan kolupöytiä, lipastoja vaatekaappeja,ei mittään vikkaa.Jyskistä apteekkarinlipasto, ja keittiön vitriinikaappi, eikä pienintäkään vikaa.Löytyy myös Ikean vessakalusteet,Ikean tv-taso ja hyllyjä.Eikä vikkaa.. Mutta juntteja me mitä ilmeisemmin ollaan!Alkuperäinen kirjoittaja Loreliina:jyskistä ja sotkasta mitä ostettu kaikki jollain tapaa hajonnu :headwall: :headwall: esim hyllyjä ja ruokapöytiä en noista osta ikinä, mielummin säästän rahaa et saa kerralla kunnollisen ku ostaa noista ni hajoo parin vuoden sisään et joutuu taas ostaa uuden... :kieh:
En mä tykkää männynvärisistäkään huonekaluista. Lundia menee just kun se on kuultolakattu.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:http://62.44.243.30/sotka/index.php?t1=1&etsittava=aleksis&Submit=Hae
Esim. tuo aleksis-sarja on massiivimäntyä.
Jaa, eipä se näy suoraan. No tuo 3 alin.Alkuperäinen kirjoittaja jees:Meillä on tälläinen:
http://62.44.243.30/sotka/index.php?sivu=1&tuoteryhma=9
Taitaa olla ainoa sotkan tuote, mutta tykkään tuosta älyttömästi. Mä oon varmaan jotenkin köyhä, mutta kyllä musta tuo melkein 200e lipasto ei oo halpa, varsinkaan kun siellä on "vain" vauvan vaatteet.
Meillä samanlainen eteisessä. Täynnä villasukkia, lapasia ja lakkeja. Tosin männyn värisenä.Alkuperäinen kirjoittaja jees:Meillä on tälläinen:
Taitaa olla ainoa sotkan tuote, mutta tykkään tuosta älyttömästi. Mä oon varmaan jotenkin köyhä, mutta kyllä musta tuo melkein 200e lipasto ei oo halpa, varsinkaan kun siellä on "vain" vauvan vaatteet.
No ei sitten sama. Meillä tuo ylimmäinen.Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Meillä samanlainen eteisessä. Täynnä villasukkia, lapasia ja lakkeja. Tosin männyn värisenä.Alkuperäinen kirjoittaja jees:Meillä on tälläinen:
minä taas en tykkää massiivisista huonekaluista ja tästä en yhtään. mutta makuasioista ei voi kiistellä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:meillä on just melkein samanlainen ku toi mutta siinä on kangasverhoilu ja puuta noissa käsinojien päässä..ainiin ja lastulevyä ei löydy
En mäkään yleensä, noista meillä asustaa tuo tv-taso täyspetsatun värisenä, mutta ei juuri siinä käytössä, vaan eteiskalusteena =)Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:En mä tykkää männynvärisistäkään huonekaluista. Lundia menee just kun se on kuultolakattu.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:http://62.44.243.30/sotka/index.php?t1=1&etsittava=aleksis&Submit=Hae
Esim. tuo aleksis-sarja on massiivimäntyä.
Minäkään en voi sille mitään, että nämä ovat minusta ihan kamalan rumia. Niissä voi olla ihana istua, mutta koti olisi kyllä minusta ihan pilalla, jos tuommoinen hökötys seisoisi olkkarissa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näin:minä taas en tykkää massiivisista huonekaluista ja tästä en yhtään. mutta makuasioista ei voi kiistellä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:meillä on just melkein samanlainen ku toi mutta siinä on kangasverhoilu ja puuta noissa käsinojien päässä..ainiin ja lastulevyä ei löydy
No, kait niitäkin sit on maanantaipainoksia. Meillä tosiaan likalla sellanen, ja meillä itellä Sotkan jenkkisänky, ja todella hyvinä ovat pysyneet. Jenkkisängyllä ikää nyt kohta 7 vuotta ja runkopatjalla 5 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Runkopatja sängyt on todella huonoja. Mulla uppos polvi sängyn sisuksiin. Sit yhellä tutulla alkoi jouset törröttämään.
tarkoitin että se on ton mallinen ja kangaspäällyste,väri on aivan toinen kun tuossa,mutta tosiaan,makuasioista ei voi kiistelläAlkuperäinen kirjoittaja näin:minä taas en tykkää massiivisista huonekaluista ja tästä en yhtään. mutta makuasioista ei voi kiistellä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:meillä on just melkein samanlainen ku toi mutta siinä on kangasverhoilu ja puuta noissa käsinojien päässä..ainiin ja lastulevyä ei löydy
Jyskin?Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Meillä on toisen huonekaluliikkeen lastulevypas.aa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No laittakaa te joille ei junttihuonekaluja tule, kuvia omistanne, että onko ne niin hienoja?