jotenkin tunnistin itseäni tekstistäsi. miljoonia ideoita mutta totetus tahtoo jäädä, ja juuri osaamattomuutta ja minä kaipaisin ainakin hurjasti tsemppiä asian toteuttamiseen.
mun tulevaisuudessa kiilltelee joku B&B-tyylinen maalaistalo jossain päin, jossa voisin lisäksi harjoittaa maaseutumatkailua, siellä olis elukoita, lavatansseja kesäisin navetan ylisillä, taidekursseja ja kirjallisuusiltamia, yhteislauluiltamia.....
itse saisin sisustella ja näpräillä kaikenlaista kaunista joka puolelle, tuunailla huonekaluja, kokkailla ruokaa yöpyjille, laulattaa ihmisiä, siivota huoneita, hevostella, lampaita kasvatella, kukkia istutella, värkkäillä kaikenlaista, mutta hyvin erilaista ja päivän mittaan vaihtuvaa hommaa. paljon erilaisia ihmisiä tulis vastaan ja erilaisia tilanteita.
olen vain sen verran kykenemätön etten osaisi ikinä kuvitella yksin lasteni kanssa moiseen ryhtyväni.
eli toivon löytäväni yhtä himmeän miehen rinnalleni taikka jonkun ystävän jostain joka innostuisi moisesta työpaikasta ja elämäntyylistä.
itsekin nyt kk puhelinmyyjänä oltuani ja vielä toinen jäljellä, niin ei ole mun juttu. tylsistyn ja heilun ja puhelen kaikenlaista koko ajan kun ei yksinkertasesti jaksa kiinnostaa vaikka teenkin tulosta. noh, olen ehkä jo siihen työhön liian vanhakin (32) mutta muutakaan ei ollut tarjolla tähän hätään.
ja ei ole mulla edes kukaan muu kuin itse epäillyt mitään ADHD:tä, mutta kaksisuuntainen mielialahäiriö on diagnosoitu 4v sitten, pari vuotta söin lääkkeitä, mutta en enää. tuntui ettei kuitenkaan ole se mun tauti. vaan et jostain muusta kiikastaa kun päässä vippaa...mutta todellakin itsellä takana jo 3 eri alan opiskelut ja nyt 4:ttä ammattia opiskelen, eikä vois kyl vähempää kiinnostaa enää. miljoona työpaikkaa takana, ja pisin työsuhde ikinä on ollut 10kk ja itse irtisanouduin kun alkoi ahistamaan, olisin luultavasti saanut vakipaikan piakkoin vielä.
mutta elämä on!
eli jos haluat höröpöröpäisen yrittäjäystävän niin täs olen!!!!!!!!!!!!!!!!!