Mikä tuo tapaus oli, iltalehden lööpissä, että poika jäi hissin väliin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23683806]Okei, eli olit jokaisessa tapauksessa itse paikalla ja tiedät? Vai tuomitsetko sinäkin vain lehtikirjoitusten perusteella? Ihan kuule meinas omakin lapsi hukkua, vaikka pidin siitä kaksi käsin kiinni kellukkeiden lisäksi. Mutta juu, olin taukki, koska en osannut lukea lapsen ajatuksia, että meinaa kaikesta huolimatta tehdä jonkun typerän liikkeen ja heilauttaa päänsä veden alle. Vaikka reagoin saman tien, ehti vetää vettä aika tavalla "henkeensä"... :/ Joten äkkiä soittamaan lastesuojeluun ja sterilisaatiota hommaamaan ja mitä kaikkea muuta tuomiota sitä muillekin ehdittiin jo ehdottaa... ;)[/QUOTE]

Kyllä vanhemman pitää osata ennakoita lapsensa "typerät liikkeet".
 
[QUOTE="vieras";23683806]Okei, eli olit jokaisessa tapauksessa itse paikalla ja tiedät? Vai tuomitsetko sinäkin vain lehtikirjoitusten perusteella? Ihan kuule meinas omakin lapsi hukkua, vaikka pidin siitä kaksi käsin kiinni kellukkeiden lisäksi. Mutta juu, olin taukki, koska en osannut lukea lapsen ajatuksia, että meinaa kaikesta huolimatta tehdä jonkun typerän liikkeen ja heilauttaa päänsä veden alle. Vaikka reagoin saman tien, ehti vetää vettä aika tavalla "henkeensä"... :/ Joten äkkiä soittamaan lastesuojeluun ja sterilisaatiota hommaamaan ja mitä kaikkea muuta tuomiota sitä muillekin ehdittiin jo ehdottaa... ;)[/QUOTE]

Ei tarvitse sterilisoida, kyllä luonnonvalinta hoitaa hommansa. En tiedä, mitä te olette sählänneet. Sen kyllä tiedän, että lasten ja veden kanssa pitää olla aika tarkkana. Eihän sun lapses kuitenkaan hukkunut ole, vai?
 
Monethan jäävät bussin tai junan ovien väliin, kun eivät tiedä, että nekin menevät kiinni, kun ne painetaan, oli siellä välissä jotain tai ei.

Automaatio on toisaalta hyvä, mutta siihen ei kannata tuudittautua. Uusien hissien kanssa kun ihmiset tottuvat vaan menemään ovien väliin, niin kaikki ovet ei toimikaan samalla tavalla :(

Kannattaisi käyttää vaan nappeja ovien avaamiseen.

Mulla on kerran jäänyt uudehkon hissinoven väliin jalka ja mun lapset pelästyivät sitä niin, että eivät varmasti uskalla yksin hissiin mennä..., hyvä jos edes yhdessä.
 

Yhteistyössä