40+Alkuperäinen kirjoittaja vieläkö yksi...?:Koska et enää itse tekisi lapsia?
kuinni?Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:47 ehdoton takaraja!
teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
Mielestäni tuo 47 tuntuu TODELLA vanhalta.....Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kuinni?Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:47 ehdoton takaraja!
En se minä ollutAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.
joo onhan se... mut se onki se takaraja haluisin sanoo 42 muttaku äitipuoli tais olla niin vanha ku sais pikkusiskoni, ja hyvin on menny vaikka usein oon saanu kritisoida...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielestäni tuo 47 tuntuu TODELLA vanhalta.....Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kuinni?Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:47 ehdoton takaraja!
Koska useat naiset on vielä kolmenkympin jälkeenkin hyvinkin hedelmällisiä, ja niitä vahinkoraskauksia saattaa hyvällä todennäköisyydellä sattua seuraavat 10 vuoden aikana. Joten siksi kysyin ja samaan tietysti voi vastata muutkin joilla 30 vuotta on takaraja.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Miksi sä mut otit nokittavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teetkö sitten abortin jos tulet raskaaksi siitä huolimatta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:+ 30vuotiaana, en itse enään tee.