verotutkija
Esim kehitysaspuun syydetään autoveroa vastaava määrä 900 miljoonaa. Samoin mamuihin satoja miljoonia. Nämä olisi helppo leikata pois.Alkuperäinen kirjoittaja Asda:Veropohjan täytyy olla laaja. Tarvitaan useanlaisia verolähteitä jotta veropohja saadaan pidettyä ja verovaroin kustannetut palvelut katettua. Verotutkija voikin ottaa kantaa siihen miten nykyisistä perintöveroista kerätyt varat saadaan katettua? Samoin pyytäisin sinulta kannaottoa miksi itse ansaitusta tulosta pitäisi maksaa korkeampaa veroa kuin itse mitään tekemättä saadusta tulosta? Joku on todellakin siitä perittävästä omaisuudesta veroja jo maksanut ja hän itse voi omaisuuden myös kuluttaa. Perinnön saaja ei siitä omaisuudesta ole veroja maksanut, joten häntä siitä verotettakoon.Alkuperäinen kirjoittaja verotutkija:Maailman kalleimpia alveja. Lisäksi viina ja namuverot. Onko järkeä, että kansa hakee namunsa ja juomansa Virosta?
Ruotsi on jo perintöverot poistanut, joutaisi pois Suomestakin. Perintöjä tienatessa on jo verot maksettu.