mikä sinua on ärsyttänyt tänään?

  • Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
ärsytys
minua ärstytti kun pesin auton työllä ja vaivalla ja huomasin että joudun pesemään uudestaan.. päivällä pankissa ärsytti eräs mummo joka tuijotti minua koko ajan..
 
"Pusse"
Kun puolivuotias ei nukkunut päivällä vaikka selvästi väsytti ja sitten kun nukahti niin piti kohta herättää neuvolaan menoa varten ja sen jälkeen on ollut sairaan kiukkunen koko ajan, äsken sain sen hirveän väsyraivari-itkun jälkeen nukahtamaan.

Mutta ihme kyllä, ei juuri muu ole ärsyttänyt. Tavatonta...
 
uik
Meidän 8,5kk vanha lapinkoirauros aloitti eilen räkyttämisen kaikille vastaantuleville koirille ja on tänä aamuna jatkanut samaa rataa. Ikävaihe joo, mutta ärsytti ja hävetti ihan sikana. Eiköhän tuosta johdonmukaisella kouluttamisella taas kuitenkin eroon päästä. Joskus. :headwall:

Mikään muu ei ole tänään ärsyttänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Gloria
Meidän puolitoistavuotias antisankari tyhjensi tiskikonetta sitä mukaa, kun minä sain sinne likaisia laitettua. Alkoi verenpaine nousemaan...
Normaalisti tuo jaksaisi naurattaa, mutta ei just tänään kun on kipeä, ollut muutenkin kiire ja vaati melkoisia ponnisteluja että jaksoin ylipäätään laittaa niitä tiskejä.
Loppupelissä sain laittaa tiskit koneeseen useampia kertoja, siivota lattialta sotkut, pestä antisankarin tahmatassut ja vaihtaa sille vaatetuksen samalla kun yskin keuhkojani pihalle :)
 
"huoh"
Ärsyttää kun mies vaan pelaa ja pelaa ja pelaa ja pelaa... tietokoneella tai pleikkarilla. Ärsytti eilen, ärsyttää tänään ja ärsyttää vielä huomenna, ensi viikolla, ensi kuussa... loputtomiin.
 
ärsytys
kaveri lainas sinkkuelämää vikan kauden sekä 2 elokuvan. palautti ne eilen...leffa ei toimi, ihan naarmuilla ja boksin pahvit ja sisältö rikki, revennyt ja pilalla :(
tämän takia en lainaa enää kenellekkään mitään.. pari lainausta tullu ihan kamalassa kunnossa takasi ja selitys : koira söi/lapsi hajotti. Pitäis kattoo että lainatut tavarat on tarpeeksi ylhäällä tms. ettei kuka tahansa koske niihin..
 

Yhteistyössä