mikä sinua on ärsyttänyt tänään?

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mua väsyttää ja ärsyttää, huomenna tyttären synttärit ja kaikki valmistelut vaiheessa.. onko tarjottavaa riittävästi, miten vieraat viihtyvät yms. Päätä särkee!!

"pieras"
JULKINEN TERVEYDENHUOLTO!! Perhana mä olen vielä viiskymppisenäkin näissä lapsettomuushoidoissa kun mikään ei etene kun taas menee kaikki päin helvettiä!! Kukaan ei kuuntele, viestit ei kulje ja sit pitäis olla vähän väliä töitten ohella (mikä on lähes mahdotonta) vastailemassa ja soittelemassa puheluita. Per.....!!!

Neuvolan terveydenhoitaja.... Helevetti, kun ei ihminen saa viihtyä kotonaan perheen kanssa, vaan pakko patistaa ottamaan omaa aikaa ja harrastamaan jotain kivaa (esim. shoppailua tahi ihania, rauhallisia kävelylenkkejä) itsekseen, kun isä on vauvan kanssa kaksin kotona...
Mutta kun mä en halua ja sehän sitten ilmeisesti meinaa, että olen masentunut tms.... Aaaaaaaaaarhg!!!!

se vieras
Noh, kuule.. meijän poika oli 6kk ja siitä alkoi herääminen öisin 10-20 kertaa yössä. Kun tätä oli jatkunut yli 2kk menin lääkärille, ja sieltä ohajttii unikouluun. JA KYLLÄ mä valitin! olin niin poikki. En saannut nukuttua edes tuntia putkeen. Yöunet oli ehkä 3tuntia.
Ja nyt poika on 1vee ja nukkuu 12 tuntia putkeen.
On mulla siis omakohtaista kokemustakin tosta valvomisesta.
Eli siis esikoinen 5v herää yössä EDELLEEN sen 2-3 kertaa, sen lisäksi meillä on kolmevuotias, joka on valvonut ajanjaksolla 0-2kk yöt läpeensä ja päivät nukkui, jolloin itse en voinut nukkua kun esikoinen ei nukkunut, yöllä imetin siis kuopusta noin 0,5h-1h välein, 2-6kk ikäisenä käänsi rytminsä niin että söi enää kahden tunnin välein ja nukkui välissä tunnin, jolloin sain ite nukahdettua noin 45minuutiksi kerrallaan. Rupes käveleen tukia vasten 6kk vanhana, jolloin taas valvottiin suurin osa öistä, ja nyt kun hän on 3v, edelleen herää noin 5-6 kertaa yössä. Unikoulu ei auta, kokeiltu on useampaankin otteeseen.
Eikä meillä KERTAAKAAN oo nukuttu 12h putkeen, noiden viiden vuoden aikana.
Enkä valita, koska luulen että viimestään siinä vaiheessa kun lapset on 15v, ne nukkuun vähintään 15h vuorokaudessa ;)
Ja kummastelun aihe olikin: miks hitossa vanhemmat olettaa, että pienet lapset nukkuu kehdosta hautaan täydet 12h yöt?

yyhoo
Oma saamattomuuteni. Tehtiin tänään koulussa kirjottamisen harjoitus-nopeustesti, eikä se mennyt läpi. Ja kyse ei ole mistään muusta kun harjoituksen puutteesta. :headwall: Nytkin pitäs naputella "typingillä", mutta roikun täällä... |O :(

wtf?
[QUOTE="joku vaan";24574678]Venäläisen akan käytös lasten jumpassa. :kieh:

2-vuotias tyttö itki hysteerisenä, eikä halunnut jäädä jumppaan ilman vanhempiaan. Tämä äiti yritti väkivalloin tunkea tyttöään saliin ja huusi tälle raivoisasti venäjäksi puoli tuntia kunnes viimein luovutti, tempaisi itkevän tytön mukaansa ja lähti ovia paiskoen. Lapsen lohduton itku kuului kauas ja jäin vaan miettimään mitä kotona tapahtuu...

Tuli niin paha mieli lapsen puolesta. :([/QUOTE]

:eek:

ärsyttää tää vetämätön olo ja tukkoisuus, lämpökin nousee taas. argh. huomisyönä menen töihin, piste. ens yön vielä nukun. ärsyttää kun pitää nukkua yksin.

ärsyttää myös nuo lyhennetyt kerrokset, vaikka alpakka onkin käsiin niin pehmoista ja mekon helma on (jo) puolessa. (ärsyttää että kohta pitäs tehdä vyötäröstä ylöspäin eikä hajuakaan ohjeesta, voi siis mennä oikein tai tulla purkuhommaa)

ärsytiärsyti, saaks tänään ärsyttää ihan kaikki? voin huomenna koittaa jotain positiivisempaa.

"vieras"
Alkava flunssa, se et paino on pysynyt 42 viikkoa samassa lukemassa kovasta pudotus yrityksestä huolimatta.. hyvä etten heittänyt puntaria ikkunasta ulos. Ugh. No huomennapa saa tietää onko kilpirauhasarvot taas ihan perseellään, ainakin alakuloisuus, väsymys ja lihasheikkous taas viittais siihen.

"Mummo"
-Ärsyttää että mies jota tapailen on tumpelo sängyssä, ja itse olen liian arka neuvomaan sitä :D
-Vesisade joka tuli juuri kun halusin lähteä lenkille
-Kaamea yskä joka vain jatkuu ja jatkuu
-Tuo samainen mies jota tapailen, kävi ärsyttämään myös senkin vuoksi että on välillä äärimmäisen huono osoittamaan hellyyttä, eikä tykkää julkisista huomionosoituksista. Taitaa jäädä lyhyeen tää tapailu :(

[QUOTE="Mummo";24575977]-Ärsyttää että mies jota tapailen on tumpelo sängyssä, ja itse olen liian arka neuvomaan sitä :D
-Vesisade joka tuli juuri kun halusin lähteä lenkille
-Kaamea yskä joka vain jatkuu ja jatkuu
-Tuo samainen mies jota tapailen, kävi ärsyttämään myös senkin vuoksi että on välillä äärimmäisen huono osoittamaan hellyyttä, eikä tykkää julkisista huomionosoituksista. Taitaa jäädä lyhyeen tää tapailu :([/QUOTE]

laitat miehen käsistä ja jaloista kiinni + suukapulan. silloin ei ole väliä onko tumpelo vai ei. parin käsittelyn jälkeen jos ei ala virtaa löytyä, heivaa sitten :D

minä,
Poliisi kummissaan: Tieltä löytyi 1600 kappaletta naisten alushousuja
Viihde | 6.09.2011 20:15 | Karoliina Kotala | Luettu 1847 kerta
Viime viikonloppuna yhdysvaltalaispoliisit saivat tehtäväkseen mitä erikoisimman tapauksen selvittäessään mysteeristä alushousulastia.

68-vuotias ohiolaisrouva Charlene Miller koki elämänsä yllätyksen ajaessaan autollaan. Nainen huomasi tien sivussa lukemattomia kappaleita alushousuja, joita löytyi paitsi tieltä, niin myös puiden oksilta. Miller otti yhteyttä paikalliseen poliisin, jonka lauantai kuluikin selvittäessä mysteeriä. Naisen mukaan tien varrella oli jopa 1630 paria alushousuja kaiken kokoisina ja mallisina versioina.

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana

Yhteistyössä