vierailija
Eikun parempi olo kun ei syö sitä.Leivän syöminen ei ole trendikästä.
Eikun parempi olo kun ei syö sitä.Leivän syöminen ei ole trendikästä.
Mä alan lähennellä jo setsemää kymmentäni. Ikäni oon syönyt lleipää, voita, perunaa ja läskiä.Siitä vaan. Älä sitten valita kun tulee ongelmia. Sama pätee viinaan, tupakkaan, sokeriin ja huumeisiin: ei niistä aluksi ole mitään ongelmaa ja tuottavat nautintoa.
Oot kai nähnyt?teen leipiä itse, enkä "blendaa" niihin mitään myrkkyjä jotka "saa leivän tuoksumaan hyvälle". Joo, kyllä niilä fazerilla on oikeen myrkkysammiot, millä leivotaan syömäkelvottomasta herkullisen tuoksuista leipää!!
Kuntoutusosastolla/arviointiosastolla tai kotipalvelun tuomalla sapuskallaMä alan läh... setsemää kymmentäni. Ikäni oon syönyt lleipää, voita, perunaa ja läskiä.
Koskahan ne ongelmat on odotettavissa?
Että ehtisin sitten ajoissa etsiin sen tarpeeksi tukevan oksan.
Kvinoaa saa luomuna, samoin spelttimanna -siis kaupasta kun ostaaOn parempiakin viljoja kuin vehnä, ohra ja ruis.
Hedelmissä ei ole sitä torajyväsientä eikä korrensäädejäämiä kuten viljoissa on aina jonkun verran. Mitä kalliimpi sähkö sitä enemmän sientä. Ja kun se pesii maassa, aina vaan lisääntyyMiksi tämä muka pätee vain viljoihin, mutta ei hedelmiin? Ihme logiikkaa.
Huuhaa...Hedelmissä ei ole sitä torajyväsientä eikä korrensäädejäämiä kuten viljoissa on aina jonkun verran. Mitä kalliimpi sähkö sitä enemmän sientä. Ja kun se pesii maassa, aina vaan lisääntyy
No olen aika pienikokoinen joten voi olla etten ota kaikkia. Tai riippuu minkä kokoisia ne on tai jos ne on myös tosi hyviä, saatan ottaa vaikka lisääkin. Syön sitten kotona greipinsiemenuutetta ja maitohappobakteereita.
Kyllä meillä juodaan luomutäysmaitoa ja omakasvattamia luomupottujamitäpä sitä nykysin voi syödä. maito on myrkkyä, viljatuotteet on myrkkyä, peruna se vasta kauhistus on, samoin riisi ja makarooni, vihannekset ja hedelmät on siinä ja siinä, että voiko niitä syödä vai ei
Huuhaa...
Oikeassa maidossa on rasvaa yli 5 prosenttia.Kyllä meillä juodaan luomutäysmaitoa ja omakasvattamia luomupottuja
luomumaito ei ole myrkkyä jos siinä ei ole vitamiiniamitäpä sitä nykysin voi syödä. maito on myrkkyä, viljatuotteet on myrkkyä, peruna se vasta kauhistus on, samoin riisi ja makarooni, vihannekset ja hedelmät on siinä ja siinä, että voiko niitä syödä vai ei
Ei kannata varastoida viljaa. Eikä se jauhonparanne huonoa jauhoa parannaHedelmissä ei ole sitä torajyväsientä eikä korrensäädejäämiä kuten viljoissa on aina jonkun verran. Mitä kalliimpi sähkö sitä enemmän sientä. Ja kun se pesii maassa, aina vaan lisääntyy
Se on tappavaa myrkkyä maitoproteiini allergikolle.luomumaito ei ole myrkkyä jos siinä ei ole vitamiinia
Ei ole psykosomaattinen ainakaanMulta on nyt kaksi kertaa testattu keliakia. Negatiivinen tulos tulee aina, vaikka gluteenipitoisten ruokien syöminen tekee minun mahalle huonoa.
Viime viikolla kävin lounasravintolassa syömässä, missä oli tarjolla vain paneroituja leikkeitä(miksei keliaakikkoja oltu otettu huomioon???) , yritin kaapia enimmän paneroinnin pois ja silti hetken kuluttua alkoi mahassa vääntämään tosi kipeästi. Kai tää on sitten vaan psykosomaattinen oire?
heidän täytyy saada selvä pakkauksissa ennen ostoa. Moni muu ei saa esim maissiallergikkoSe on tappavaa myrkkyä maitoproteiini allergikolle.
Niitä on paljon.heidän täytyy saada selvä pakkauksissa ennen ostoa. Moni muu ei saa esim maissiallergikko
Hienoa!Hyvä juttu. Oikeesti. Mä voin paremmin ilman vehnää, sokeria ja hiivaa. Tai vaan jo niitä vähentämällä.
Niin onkin ja täytyy ymmärtää ne. Onneksi nykyään tietoa saa myös suomeksiLaktuloosi, laktoosi-intoletanssi ja keliakia on kaikki eri allergioita.
Siinä on se jauhonparanneÄrtyneen suolen oireyhtymä. Siksi en vljoja syö!
Joskus saatan ruisleipää syödä. Vehnä on yksi pahin oireiden aiheuttaja
suorakylvön takia maat ovat heikossa kunnossa. Onneksi vain viljoissa se sieniHedelmissä ei ole sitä torajyväsientä eikä korrensäädejäämiä kuten viljoissa on aina jonkun verran. Mitä kalliimpi sähkö sitä enemmän sientä. Ja kun se pesii maassa, aina vaan lisääntyy
Leivän syöminen ei ole trendikästä.
Kerro lisää. Sirkkajauhot vois syöttää kanoilleteen leipiä itse, enkä "blendaa" niihin mitään myrkkyjä jotka "saa leivän tuoksumaan hyvälle". Joo, kyllä niilä fazerilla on oikeen myrkkysammiot, millä leivotaan syömäkelvottomasta herkullisen tuoksuista leipää!!