vierailija
Viljastako vai hiivasta taikinassa?Ihan ensimmäisenä kosahtaa päänahka.
Viljastako vai hiivasta taikinassa?Ihan ensimmäisenä kosahtaa päänahka.
Luomumaidosta voit tehdä viiliä/jäätelöä ym ihan itse.mitäpä sitä nykysin voi syödä. maito on myrkkyä, viljatuotteet on myrkkyä, peruna se vasta kauhistus on, samoin riisi ja makarooni, vihannekset ja hedelmät on siinä ja siinä, että voiko niitä syödä vai ei
Juu jos ei ole maitoproteiini allergikko.Luomumaidosta voit tehdä viiliä/jäätelöä ym ihan itse.
Miksi yhä kerran viikossa?Mä syön sokeria enää kerran viikossa, koska ennen söin joka pv ja olo oli senmukainen. Olin aina puoliunessa ja turvonnut.
En siitä silti luopunut kokonaan, koska kerta viikossa karkin mussuttaminen on ihan eri asia kuin joka pv.
Aika hölmöä verrata leipomotuotteita huumeisiin tai edes viinaan.
Aika harvassa sellaiset.Juu jos ei ole maitoproteiini allergikko.
Huh!teen leipiä itse, enkä "blendaa" niihin mitään myrkkyjä jotka "saa leivän tuoksumaan hyvälle". Joo, kyllä niilä fazerilla on oikeen myrkkysammiot, millä leivotaan syömäkelvottomasta herkullisen tuoksuista leipää!!
Pienistä lapsista n 5% sairastaa mutta tilanne yl korjaantuu kouluiässä. Aikuisilla allergiaa on myös mutta useammin puhutaan vain laktoosi-intoleranssista, joka on eri asia mutta yleisempi.Aika harvassa sellaiset.
"Tee sitä mihin uskot, ja usko siihen mitä teet.
Kaikki muu on ajan ja voimien tuhlausta."
koruasinKorrensääteet viljassa. Korrenvahvistajana tunnettiin ennenvanhaan. Mun mielestä sellaisen viljan syönnin (eiluomu) jälkeen näkee paljon heikommin lukea, kun tavallisesti näkee jopa ilman lasejakin (ei pienintä fonttia enää vanhana, mut kuitenkin). Passaa kokkeilla kunkin kotona, mut ei sit mitään rypsiöljymoskaa eikä myrkkyperunakuitua saa olla seassa
Miksi kerran viikossa täytyy sietää sitä?Mä syön sokeria enää kerran viikossa, koska ennen söin joka pv ja olo oli senmukainen. Olin aina puoliunessa ja turvonnut.
En siitä silti luopunut kokonaan, koska kerta viikossa karkin mussuttaminen on ihan eri asia kuin joka pv.
Aika hölmöä verrata leipomotuotteita huumeisiin tai edes viinaan.
Karkkipäivä.Miksi kerran viikossa täytyy sietää sitä?
E904teen leipiä itse, enkä "blendaa" niihin mitään myrkkyjä jotka "saa leivän tuoksumaan hyvälle". Joo, kyllä niilä fazerilla on oikeen myrkkysammiot, millä leivotaan syömäkelvottomasta herkullisen tuoksuista leipää!!
torajyväsieniSieniallerginen ei varaan siedä mitään viljoja eikä varsinkaan homeita, koska sekin on sientä. Sitruunahappo on tehty homesienestä jne. Perunarutto on hometta yms.
Höpön, höpöntorajyväsieni
teen leipiä itse, enkä "blendaa" niihin mitään myrkkyjä jotka "saa leivän tuoksumaan hyvälle". Joo, kyllä niilä fazerilla on oikeen myrkkysammiot, millä leivotaan syömäkelvottomasta herkullisen tuoksuista leipää!!
Kyllä on kun se sekoitetaan puhtaampaa satoon. On siitä ollut puhetta. Muuten menee ongelmajätteeksi/lääketehtaalleHöpönttöä höpön
Ei sekoiteta kun sitä ei esiinny johtuen ultramoderneista sadonkorjuu ym laitteista.Kyllä on kun se sekoitetaan puhtaampaa satoon. On siitä ollut puhetta. Muuten menee ongelmajätteeksi/lääketehtaalle
sinäkin olet perehtynyt torajyväsieniin?Voi tuntua hölmöltä, mutta jos paneudut asiaan hieman tarkemmin, et ehkä pidäkään niin hölmönä.
niinhän ne väittää mut masinistit jutteli muutaEi sekoiteta kun sitä ei esiinny johtuen ultramoderneista sadonkorjuu ym laitteista.
"Torajyvä on nykyisinkin verraten yleinen etenkin ruis- ja ohrakasvustoissa, mutta tiukan valvonnan ja kehittyneen sadonkäsittelyteknologian ansiosta torajyvämyrkkyjä ei esiinny elintarvikkeiksi myytävissä viljatuotteissa."
Onko sulla kin sieniallergia?En pidä leivän syöntiä vaarallisena tai tyhmänä tai mitään, mutta samalla kun vähensin sokerin syöntiä, olen vähentänyt gluteenin ja hiivan käyttöä.
Älä laita jauhonparannetta/hyytelösokeria/kirvojeneritettäJos kutsun sinut kahville ja tarjoan uusia sämpylöitä, voipullia ja mustikkapiirakkaa.
Otatko kaikkia vai ilmoitatko heti ettet koske tarjoiluun ja
Samalla loukkaat
Sitä joka tarjoaa
Laktuloosi, laktoosi-intoletanssi ja keliakia on kaikki eri allergioita.Onko sulla kin sieniallergia?
Masinistillä tarkoitat ilmeisesti henkilöitä, joilla puimurit. Nyt kysymys kuuluu minkä ikäisiä maatalouskoneita näillä tuntemillasi masinisteillä on ja mihin he viljansa toimittavat? Jos puimuri on 1960 luvulta niin ymmärrän mutta jos laitteet ovat 2020 niin sitten epäilen, etteivät osaa niitä käyttää ja laiminlyövät myös viljapeltojensa tarkastukset sekä torajyvien hävityksen.niinhän ne väittää mut masinistit jutteli muuta