MIKÄ ROMAHDUTTAISI MAAILMASI?

• Viestiketjun aloittaja Kuolemat niin tylsiä
  • Ensimmäinen viesti
Eipä taida oikein mitään olla sellaista tällä hetkellä, johon kaatuisi koko maailma.

Kaikki materia mitä tässä on haalinut kämpille, niin on korvattavissa jollain tasolla.
Ainahan toki on jotain muistoesineita yms joita ei välttämättä edes ajattele sillä hetkellä.

Toisaalta, eipä tällä hetkellä ole oikein mitään kiinnepistettä mihinkään.
Tiedä vaikka tästä karkaisi ulkomaille matkailemaan/töihin.

Jos läheisien kuolemaa ja omaa vakavaa sairautta ei lasketa, niin kamalin mielikuva mulla on sellainen, että lähtisin jonkun kaverin kanssa viettämään railakasta iltaa, tulisi otettua liikaa, muisti menisi ja aamulla heräisin putkasta ja mulle kerrottaisiin, että olen tappanut jonkun tai vielä pahempaa niin useamman ihmisen.

vieras
Lasten, miehen, oma tai muun läheisen vakava sairaus/onnettomuus. Kaikesta taloudellisesta selvittäisiin luultavasti. Tietysti kyllähän esim. työttömyys tai tulipalo tms. järisyttäis.

Ei kuulemma mikään. :|
Itse asiassa lasten kuolema tai niiden menettäminen muulla tavoin on varmaan ainoa mikä oikeesti romahduttais mun maaiman.
Kaikkea muuta sontaa on jo tapahtunu ja niistä olen selvinnyt hengissä ja suht koht täysjärkisenäkin.

vieras
Jos siis unohdetaan kuolemat ja sairaudet, joista pahimmat yleensä johtavat siihen kuolemaan. Varmaan sit maailma romahtais, jos tajuisin, ettei mieheni olisikaan se ihana, rehellinen ja uskollinen, jona häntä ainakin vielä pidän.

En oikein tiedä. Tuota että mies tai lapset kuolis tai sairastuis, katoais tai niitä satutettais ois se eka mikä tulee mieleen mutta jos sitä ei saa vastata niin ... hmmmm ...

Ehkä sitten se ettei olisi rahaa kattoon pään päällä. Mitään rikkaita ei olla ja kaikki se menee mikä tuleekin ihan tähän peruselämiseen mutta olen onnellinen näinkin =) Eli jos rahatilanne radikaalisti muuttuis huonoon suuntaan niin voisi olla aika tiukka paikka.

Tulipalo romahduttaisi minunkin elämän! Olen aina valokuvannut paljon ja jos kaikista niistä konkreettisista muistoista joutuisin luopumaan, niin itkullani ei olisi loppua. Ja kaikki muu ympärilleni keräämä materia. Monien vuosien kirpputorien koluaminen ja kaiken tunteitani puhuttelevan ihanan tavaran menetys... En uskalla ajatellakaan.

Yhteistyössä