Tiesitkö, että MS-tauti voi olla melkein tai kokonaan oireeton? Tai aiheuttaa vain pientä invaliditeettia? Nykyään on olemassa lääkkeitä sairauteen. Minusta MS-tauti ja ALS ovat ihan eri maailmoista. ALS johtaa kuolemaan muutamassa vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Sairaus, joka olisi parantumaton ja veisi KAIKEN elästä... esim. MS, ALS jne.
Mies jättäisi.
Tätä on tosi hyvä peesata.Se olis ehkä kaikkein pahinta koskaan.Paras leffa.Alkuperäinen kirjoittaja Jim:Jos elämäni olisikin ollut kuin elokuvasta Truman show, pelkkää kulissia vaan
Olishan siihen kuitenki apu olemassaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:heppi ei nousisi..
Ei oikein ymmärtänyt...miten toisen raskaus voi toisen elämän pilata???Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ystävää esittävä puukottaa selkään juuri kun olen saanut elämäni järjestykseen :kieh: :kieh: Näin kävi minulle vuoden alussa,juuri olin saanut kaiken järjestykseen elämässäni niin yks saatanan paska akka kaiken pilasi vouhotuksellaan!! |O Enpä sano hälle muuta kuin että kunhan nyt sitten muistaa tosissaan nauttia raskaudestaan/lapsestaan kun kerran piti sen raskauden avulla minun elämä pilata!!! |O |O :headwall: :headwall: :'(