MIKÄ ROMAHDUTTAISI MAAILMASI?

• Viestiketjun aloittaja Kuolemat niin tylsiä
  • Ensimmäinen viesti
tautia läheltä seuraava
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Sairaus, joka olisi parantumaton ja veisi KAIKEN elästä... esim. MS, ALS jne.
Mies jättäisi.
Tiesitkö, että MS-tauti voi olla melkein tai kokonaan oireeton? Tai aiheuttaa vain pientä invaliditeettia? Nykyään on olemassa lääkkeitä sairauteen. Minusta MS-tauti ja ALS ovat ihan eri maailmoista. ALS johtaa kuolemaan muutamassa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jim:
Jos elämäni olisikin ollut kuin elokuvasta Truman show, pelkkää kulissia vaan :(
Tätä on tosi hyvä peesata.Se olis ehkä kaikkein pahinta koskaan.Paras leffa.

-ei olisi perhettä
-ei lapsia
-ei ...............nyt tulin toisiin aatoksiin.Ei hyvä valinta kuitenkaan.Jos tää oliski vain osittain kulissia,niin monet asiat vois olla paremmin

Ystävää esittävä puukottaa selkään juuri kun olen saanut elämäni järjestykseen :kieh: :kieh: Näin kävi minulle vuoden alussa,juuri olin saanut kaiken järjestykseen elämässäni niin yks saatanan paska akka kaiken pilasi vouhotuksellaan!! |O Enpä sano hälle muuta kuin että kunhan nyt sitten muistaa tosissaan nauttia raskaudestaan/lapsestaan kun kerran piti sen raskauden avulla minun elämä pilata!!! |O |O :headwall: :headwall: :'(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ystävää esittävä puukottaa selkään juuri kun olen saanut elämäni järjestykseen :kieh: :kieh: Näin kävi minulle vuoden alussa,juuri olin saanut kaiken järjestykseen elämässäni niin yks saatanan paska akka kaiken pilasi vouhotuksellaan!! |O Enpä sano hälle muuta kuin että kunhan nyt sitten muistaa tosissaan nauttia raskaudestaan/lapsestaan kun kerran piti sen raskauden avulla minun elämä pilata!!! |O |O :headwall: :headwall: :'(
Ei oikein ymmärtänyt...miten toisen raskaus voi toisen elämän pilata???

vieras
hyljeksintä ystävien ja läheisten puolelta, lasten ja miehen sairastuminen, omaa sairastumista en osaa pelätä, vaikka voishan sekin pienen romahduksen aiheuttaa.ennemmin sairastuisin itse kuin joku rakkaistani. pärjäisivät varmaan ilman mua ihan hyvin, mutta mä en ilman heitä.

Yhteistyössä