Mikä ranneke 3-vuotiaalle linnanmäellä?

pituutta on 102cm. Minihupirannekkeella pääsis huoltaja mukaan laitteisiin maksutta, mutta laitteet on ihan nössöjä? Pikkuhupirannekkeella olis kivemmat laitteet, mutta niihin ei uskalla varmaan yksin mennä, eikä isäntä halua mennä laitteisiin.
Vaikeeta.
Minkä rannekkeen te ottaisitte 3-vuotiaalle lintsillä?
 
vieras
Meidän 3v 104cm. Neiti arka ja ottaisin minihupirannekkeen, jos menisimme lintsille. Senhän saa ottaa yli 100cm:lle. Mutta saako lapsen kanssa mennä aikuinen??? Siis jos lapsi on yli 100cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Alkuperäinen kirjoittaja hk:
en minkään,turha reissu noin pienen kanssa...
Meillä oltiin särkänniemessä ton ikäisen ja puoltoistavuotiaan kanssa eikä ollut turha reissu!! Löytyi laitteita molemmilla ja vielä vanhemmillekin :)
meitäkin on siis minä ja 8v, jotka kyllä mennään kaikki laitteet läpi. :)
sitten isännän kontolla on tuo 3v. on vilkas poika, joka kaipaa actionia. :D
 
vieras
Aika harvoihin minihupilaitteisiin pääsee ilman alle 15 v. Tosin Linnanmäeltä voi kysyä laitekummeja lapsen kaveriksi, jos itse ei pääse sinne.

Ja aikuiselle voi ottaa sen minihupirannekkeen, jos ei käy missään isohupilaitteessa. Minulla oli kerran minihupi ja kaikilla muilla isohupi rannekkeet. Mies kävi muutamassa huimemmassa laitteessa niiden kanssa, jotka eivät yksin päässeet pituutensa puolesta, minä kävin sitten niissä minihupilaitteissa. Nuorinkin sai juuri ja juuri sen ison rannekkeen silloin, lapsia meillä on 3.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 3v 104cm. Neiti arka ja ottaisin minihupirannekkeen, jos menisimme lintsille. Senhän saa ottaa yli 100cm:lle. Mutta saako lapsen kanssa mennä aikuinen??? Siis jos lapsi on yli 100cm.
jos lapsella on minihupi, niin saa, jos pikkuhupi, niin ei saa.
Jes! Sittenhän sinne pitää lähteä käymään. Ja sääkin on mitä loistavin (paitsi sadetutkan mukaan klo 18 olisi tulossa pieni pilvenriekale).
 

Yhteistyössä