K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
b kuulosti(kuulostaa aina) hämmästyttävän hyvältä. Se viisuesityskin olisi voinut tulla nauhalta niin hyvältä se kuulosti.

Muuten esitys oli kamala. Enkä ymmärrä miksi lähtivät siihen, että lopulta näyttivät ylen Siskonpedin sketsiltä heilumisineen ja silmäniskuineen.
Se on järkky, en oikein edes pysty katsomaan sitä kun se tuntuu niin kiusalliselta. Ja siis rakastan Joksuja ja kaikkia muita videoita katselen oikein mielelläni. Okei se Demoni-esitys jossa hyppivät trampoliineilla oli myös aika kamala.
 
vierailija
Joo, jos haluaa olla ylimielinen.
Bojan on tietty eri asemassa meidän tavisten kanssa, koska on julkisuudenhenkilö, mutta luin vähän aikaa sitten jutun sometaukoja pitävistä nuorista. Eivät he kokonaan halua irrottautua somesta ja käyttävät esim. pikaviestisovelluksia, mutta he ovat kokeneet, että tauot instasta tukevat hyvinvointia ja tekevät psyykelle hyvää. Joksut voivat viestiä myös bändin käyttämien somekanavien kautta, ei kaiken tarvitse aina henkilöityä Bojaniin.
 
vierailija
Yleensä ohitan nämä, mutta sanonpa kerrankin että ainoa joka kuulostaa ylimieliseltä olet sinä.
Joo tällä palstalla oli joskus ihan kivaa keskustelua mutta nykyään enemmän vaan näitä toistuvia valituksia uudelleen pyöritettynä. Sama kela alkaa aina alusta. Käy aika tylsäksi ja välillä on tullut mieleen, että ehkä joku JO-ketju voisi oikeasti olla aika kiva, ainakin jossain vaiheessa sellaisen voisi laittaa pystyyn? Sellainen mikä ei ole K/B shippiketju. Mulla ei ole mitään shippausta vastaan mutta olisi mukava keskustella ihan realistisesti näistä uusista kuvioista ja noissa muissa ketjuissa ei voi sitä tehdä. Mutta sitten näillä joita JO ei kiinnosta kuin negatiivisessa mielessä, ei olis mitään syytä olla siellä. He vois keskustella täällä. Onko muita joita ajatus kiinnostaa?
 
vierailija
Siellähän se on useampi ketju ollut kohta vuoden. Ei niihin vaan keskustelijoita ole löytynyt.
Meidän pitäis joskus vaan kerralla päättää että nyt mennään sinne. Ei niin kiire sillä, joskus kun sille tulee tarvetta ja on keskustelijoita paikalla. Niinhän me tämä kompostikin otettiin käyttöön. Enemmän ehkä halusin laittaa ajatuksen pohdittavaksi jos on muita jotka ajattelee samoin.
 
vierailija
Joo tällä palstalla oli joskus ihan kivaa keskustelua mutta nykyään enemmän vaan näitä toistuvia valituksia uudelleen pyöritettynä. Sama kela alkaa aina alusta. Käy aika tylsäksi ja välillä on tullut mieleen, että ehkä joku JO-ketju voisi oikeasti olla aika kiva, ainakin jossain vaiheessa sellaisen voisi laittaa pystyyn? Sellainen mikä ei ole K/B shippiketju. Mulla ei ole mitään shippausta vastaan mutta olisi mukava keskustella ihan realistisesti näistä uusista kuvioista ja noissa muissa ketjuissa ei voi sitä tehdä. Mutta sitten näillä joita JO ei kiinnosta kuin negatiivisessa mielessä, ei olis mitään syytä olla siellä. He vois keskustella täällä. Onko muita joita ajatus kiinnostaa?
Joo, kyllästyttää kaikki tää negatiivisuus mutta kiinnostaa jakaa ajatuksia ja Joker Outin seuraamista muiden kanssa.
 
vierailija
Joo tällä palstalla oli joskus ihan kivaa keskustelua mutta nykyään enemmän vaan näitä toistuvia valituksia uudelleen pyöritettynä. Sama kela alkaa aina alusta. Käy aika tylsäksi ja välillä on tullut mieleen, että ehkä joku JO-ketju voisi oikeasti olla aika kiva, ainakin jossain vaiheessa sellaisen voisi laittaa pystyyn? Sellainen mikä ei ole K/B shippiketju. Mulla ei ole mitään shippausta vastaan mutta olisi mukava keskustella ihan realistisesti näistä uusista kuvioista ja noissa muissa ketjuissa ei voi sitä tehdä. Mutta sitten näillä joita JO ei kiinnosta kuin negatiivisessa mielessä, ei olis mitään syytä olla siellä. He vois keskustella täällä. Onko muita joita ajatus kiinnostaa?
Mua ei kauheasti kiinnosta JO yksinään. Olen Kärtsän ja Damonin fani, mut rakastan esim. näitä hupparin nyöri keskusteluja täällä. Voisin siirtyä tuollaiseen ketjuun, jos säännöt ei ole kauhean tarkat ja siellä saisi puhua myös esim. Kärtsästä ja Joostista. Täällä on ollut jossakin vaiheessa tosi kivat keskustelut, mut kyl se vähän ihmetyttää, että miksi jokaikisen B&S kommentin alle pitää tulla kirjoittamaan, että kavereita ne vaan on ja elätte harhoissa jne.
 
vierailija
Ainakin on ollut STtä kuvaamassa silloin Premieren aikaan. Näin twitterissä kommentin, että joku ST tiimi jäsen oli instassa vastannut fanin kysymykseen instassa, että Sadie oli kuvauksissa ja siksi ei premieressä.
Mä törmäsin tällaseen tiliin, jossa kerrottiin samaa
Tuolla myös sanottiin että on ollut jossain muussa elokuvan promojutussa eli ei se nyt tosiaankaan ole heittänyt uraansa kankkulan kaivoon bojanin takia 😄
 
vierailija
Mua ei kauheasti kiinnosta JO yksinään. Olen Kärtsän ja Damonin fani, mut rakastan esim. näitä hupparin nyöri keskusteluja täällä. Voisin siirtyä tuollaiseen ketjuun, jos säännöt ei ole kauhean tarkat ja siellä saisi puhua myös esim. Kärtsästä ja Joostista. Täällä on ollut jossakin vaiheessa tosi kivat keskustelut, mut kyl se vähän ihmetyttää, että miksi jokaikisen B&S kommentin alle pitää tulla kirjoittamaan, että kavereita ne vaan on ja elätte harhoissa jne.
Luuletteko te tosiaan että tuo yks harhainen ystävyys pakottaja ei seuraa teitä myös sinne? Itse tykkään jutella vain K jutuista ja hypin yli nuo Kn haukkujat.
 
vierailija
Damonilta uusia Sadie kuvia, liekö vanhoja vai onko Sadie taas Lontoossa käymässä?
Mä luulen että on samaan aikaan otettu. Damon julkaisi sen ekan sillon just kun sillä oli se raittiuden 2-vuotispäivä, mutta ei siinä yhteydessö mitään muita kuvia. Sen jälkeen se oli kyllä ainakin kuukauden yhdysvalloissa eli onhan se voinut tavata sadieta vaikka silloinkin kuvausten merkeissä. En usko että sadie on tässä välissä lentänyt Lontooseen, kun sillä on stranger thingsiä ja sitä uuden elokuvan markkinointia. Mutta kunhan se elokuva tulee loppukesästä Eurooppaan niin ehkä sitten taas.
 
vierailija
Mua ei kauheasti kiinnosta JO yksinään. Olen Kärtsän ja Damonin fani, mut rakastan esim. näitä hupparin nyöri keskusteluja täällä. Voisin siirtyä tuollaiseen ketjuun, jos säännöt ei ole kauhean tarkat ja siellä saisi puhua myös esim. Kärtsästä ja Joostista. Täällä on ollut jossakin vaiheessa tosi kivat keskustelut, mut kyl se vähän ihmetyttää, että miksi jokaikisen B&S kommentin alle pitää tulla kirjoittamaan, että kavereita ne vaan on ja elätte harhoissa jne.
Mua ei yhtään haittaa Kärtsä tai ketkään muutkaan henkilöt. Hyvin mahtuu mukaan. Se vaan, että kiinnostaako se keskustelu sitten niitäkin, jotka ei välitä Jokereista ja alkaa taas samat valitukset sielläkin. Pitäis miettiä miten sen toteuttaa.
 

Yhteistyössä