Mikä rangaistus 8 v tytön murhaajille

• Viestiketjun aloittaja vittu että oon vihainen
  • Ensimmäinen viesti
vittu että oon vihainen
Syytt

Mielestäni heitä ei tule päästää vankilassa turvaosastolle, vaan sijoittaa niin että muut rikolliset pääsevät heidän lähelleen joka hetki - siis normaaliosastolle!

En viitsi edes kertoa mitä mieleni tekisi tehdä näille rikollisille, mutta sanotaanko että heidän loppunsa ei olisi yhtään sen helpompi kun murhaamansa pikkutytön.

"huoh"
Hiljainenuhri
Mun mielestä nämä tyypit pitäisi pistää loppuelämäkseen psykiatriselle osastolle tutkittavaksi ihan sen takia, että tulevaisuudessa opittaisiin huomaamaan vaaran merkit ja ennaltaehkäisemään tulevat, vastaavat tapahtumat. Kukaan ei enää hyödy, jos murhaaja kuolee. Mutta tulevaisuudessa joku voi hyötyä, jos ihmisen psyykettä opittaisiin enemmän ymmärtämään, että miten hänestä tuli murhaaja.

Todennäköisesti se saa osallistua avovankilan uusituissa harrastetiloissa jonkun positiivisen elämäntapavalmentajan johdolla pidettyyn sosiaaliterapiakokeiluun, johon kuuluu kaksi tuntia kahvakuulajumppaa ja kylpyläviikonloppu. Tämän jälkeen hänet arvioidaan kehityskelpoiseksi ja hän pääsee ehdonalaiseen suorittamaan loput kaksi viikkoa tuomiostaan.

Niin, ja tietysti kotiutuksen jälkeen valtio tarjoaa hänelle uuden henkilöllisyyden sekä rakentaa talon maalle, jotta hänen oma turvallisuutensa ei vain olisi uhattuna.

Viimeksi muokattu:
tjoo
[QUOTE="huoh";27025594]Kyllä täällä on taas vauhkoontuneiden ämmien lynkkausjoukot vauhdissa tänään. Ei ne rangaistukset siitä Suomessa kovene vaikka kuinka mammapalstalla vaahdotaan ja meuhkataan sieltä turvallisesti omien näppäimistöjen takaa.[/QUOTE] Kerro heti, kelle voin kirjottaa. Ketä mennä tapaamaan että asiat muuttuvat, niin teen sen ilomielin face to face!

Kerro, mihin voin mennä puhumaan tekijöille, niin sen teen!

Onpa rangaistus!

Julkinen teilaaminen, ja tarkoitan että kunnollinen rangaistus, missä kaikki julkista. Heillä ei ole oikeutta enää palata yhteiskuntaan takaisin. 20-30 vuotta eristyksissä, jonka jälkeen kuolemanrangaistus, julkinen sekin.
Mä en usko kostoon. Sillä ei saada asioita paremmaksi.
Parempi hoitaa näitten ihmisten ongelma, jos siinä onnistutaan ni ehkä onnistutaan joskus ennaltaehkäisemäänki tuollaista tuhoavaa käytöstä.

"..."
[QUOTE="vieras";27025749]Hyysätään joo, ja uskotaan että psykopaatit saadaan parannettua. Kukaan terve ihminen ei saa tollasta aikaan, ja miksi tarttemme tollasia yhteiskuntaamme?[/QUOTE]

TÄYSIN samaa mieltä!

"hmm"
Mä en usko kostoon. Sillä ei saada asioita paremmaksi.
Parempi hoitaa näitten ihmisten ongelma, jos siinä onnistutaan ni ehkä onnistutaan joskus ennaltaehkäisemäänki tuollaista tuhoavaa käytöstä.
mikään asia ei saa tälläisiä asioita paremmaksi eivätkä ihmiset juurikaan pysty muuttumaan. koston taas ihmiseläin mieltää yleensä tyydytystä tuovaksi ja velkoja tasaavaksi.

"mihi"
[QUOTE="huoh";27025594]Kyllä täällä on taas vauhkoontuneiden ämmien lynkkausjoukot vauhdissa tänään. Ei ne rangaistukset siitä Suomessa kovene vaikka kuinka mammapalstalla vaahdotaan ja meuhkataan sieltä turvallisesti omien näppäimistöjen takaa.[/QUOTE]

Melko katkera sävy sun viestissä .Oleksä näiden kuonakasojen kaveri?

Täällä kauhistellaan muun maailman rangaistuskäytäntöjä, kuten vaikka kivityksiä tai käsien katkomisia, mutta kuitenkin ollaan valmiita aivan vastaaviin rangaistuksiin. Jotenkin kuulostaa kaksinaismoralistiselta.

"vieras"
Miksi te OLISIN KYLLÄ VALMIS TAPPAMAAN-tyypit ole tuolla ulkona lahtaamassa näitä lasten murhaajia ja raiskaajia? Monta uhria teillä on jo? Onhan niitä vapautettu vankiloista tuomioidensa kärsimisen jälkeen pilvin pimein.

Yhteistyössä