Mikä rangaistus 8 v tytön murhaajille

• Viestiketjun aloittaja vittu että oon vihainen
  • Ensimmäinen viesti
Hiljainenuhri
[QUOTE="vieras";27025749]Hyysätään joo, ja uskotaan että psykopaatit saadaan parannettua. Kukaan terve ihminen ei saa tollasta aikaan, ja miksi tarttemme tollasia yhteiskuntaamme?[/QUOTE]

Onko tämäkin murhaaja mielestäsi ollut psykopaatti jo äitinsä kohdussa? En usko, että on. Enkä usko, että oli vastasyntyneenäkään. Jossain kohtaa jotain on mennyt hänen kohdallaan pahasti pieleen. Ne seikat minua kiinnostaisi tietää, juuri sen ennaltaehkäisyn takia. Sitä en usko itsekään, että psykopaatiksi kasvanut siitä muuksi muuttuisi. Sietäisi olla siellä osastolla tutkittavana loppuelämän ajan ilman vapauksia tänne muitten keskelle kulkemaan.

oh la laa
Miten sä olisit siinä kohtaa toisen ihmisen kuoliaaksi pahoinpidellyttä murhaaja yhtään parempi?
Noi ihmishirviöt voivat sentään puolustautua yms, mutta se tyttöraasu oli puolustuskyvytön. Mieti nyt itsekkin hyvä ihminen!! 2 hullua aikuista ja kohteena lapsi!![/QUOTE]

Eli teidän välillä käytäisiin death match, jossa sinä pahoinpitelisit, murhaaja saisi puolustautua ja kuolemaan saakka kamppailtaisiin? Niinkö se menisi?

Oh la laa
Noi ihmishirviöt voivat sentään puolustautua yms, mutta se tyttöraasu oli puolustuskyvytön. Mieti nyt itsekkin hyvä ihminen!! 2 hullua aikuista ja kohteena lapsi!!
Eli teidän välillä käytäisiin death match, jossa sinä pahoinpitelisit, murhaaja saisi puolustautua ja kuolemaan saakka kamppailtaisiin? Niinkö se menisi?[/QUOTE]

Niinpä niin, just niinhän se menisi. Tuskinpa täällä kukaan on ketään murhaamassa. Et kai tosissasi usko näihin juttuihin?!

jepsss
meinaatko että jos vaikka isä näkisi lastaan tapettavan/ kidutettavan/ hyväkskäytettävän. hän vetelisi murhaajia pataan niin et niitä ei enää olisi..olisko isä yhtä paha ihminen kuin lapsen tappajat?

"vieras"
Kyllä ajattelen että lainsäädäntöä pitäisi koventaa. 12 vuotta on todella lyhyt aika tästä teosta ja suomalainen vankila on aivan liian mukava paikka se kärsiä. Vaikea keksiä miten lakia koventaisi muutenkuin kuolemanrangaistuksella. Ja se kuolemanrangaistuskin on kuitenkin "helppo" loppu viimeisine aterioineen ja kivuttoman pistoksen myötä.

Itse en mitään tekisi, mutta toivon että vankilassa joku rankaisisi sekä isää että äitipuolta.

vierass
Mun mielestä tommoset järkkyjä väkivaltatekoja selkeästi hullut pitäisi pistää johonkin saarelle keskenään ja siellä voisivat sit tehdä toisilleen mitä haluavat ilman valvontaa. Rangaistusten pitäisi olla sellaisia, että niitä oikeasti pelättäisiin. Mut Suomessahan on paljon näitä, että tehdään jotain kamalaa, parin vuoden päästä päästään vapauteen ja sit heti uusitaan teko. Ei järkeä :(

Yhteistyössä