Hanki vaikka bränikä 5 tai 7 paikkainen uusi malli, eli Dacia Jogger. Hinnat vaan vähän päälle 20.000 €. Takuu 3 v, lisämaksulla 5 v saakka/100K km.
Merkkiä jotkut dissaa ihan tietämättömyyttään, kun puhuvat niistä vanhoista malleista. Itse vaihdoin isosta city-Volvosta nelivetoiseen Dusteriin. Hienosti on toiminut eikä mitään ongelmia ole ollut, ajettu +60tkm. Nehän ovat varsinaisesti Relluja ja niissä käytetään hyväksi havaittuja osia.
Automaatilla hinta nousee reilusti mutta kuitenkin paljon alle 30K €. Suomalaisilla on ylipäätään kumma ennakkoluulo automaatteihin, minulla on ollut jenkkiläinen ja kaksi ruotsalaista, ei mitään ongelmia ole ollut.
Käytettynä edellistä tila-automallia saa sitten taas paljon edullisemmin, jos ette halua uutta.
itse vaihdoin edellisen kalliin auton uuteen edulliseen, kun ei tarvitse enää työn puitteissa ajella pitkiä matkoja. Turha sitoa isoa rahaa kalliiseen autoon ja kalliisiin huoltoihin, käytän ne rahat harrastuksiin. Säästöönkin jää. Jos olette matkailijoita niin siihen jää vastaavasti rahaa kun ei hanki kallista autoa